تاریخ انتشار۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 262649

ناکام ماندن هجوم تروریست‌ها به درعا/ کشته شدن 19 غیرنظامی در حمله ائتلاف بین‌المللی به رقه

نیروهای سوری با هجوم تروریست‌های جبهه‌النصره به شهر درعا مقابله کردند.
ناکام ماندن هجوم تروریست‌ها به درعا/ کشته شدن 19 غیرنظامی در حمله ائتلاف بین‌المللی به رقه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ارتش سوریه با هجوم تروریست های جبهه النصره به یک مرکز نظامی در اطراف محله منشیه در شهر درعا مقابله کردند. ارتش سوریه در این عملیات، یک خودروی بمب گذاری شده که در حال نزدیک شدن به مرکز نظامی نیروهای سوری بود را منهدم کرد و هجوم ترویست ها را ناکام گذاشت.

همچنین ارتش سوریه یک مقر متعلق به سرکرده های جبهه النصره را در اطراف محله منشیه هدف قرار داد؛ یگان هایی از ارتش سوریه هم با حمله به مواضع تروریست ها در محور شرقی محله منشیه، پیشروی هایی کسب کردند.

از سوی دیگر در حمله موشکی تروریست ها به محله های مسکونی شهر درعا، 5 غیر نظامی از جمله دو کودک کشته شدند.

یک منبع نظامی سوری گزارش داد که  ارتش سوریه در عملیاتی، مقر تروریست های جبهه النصره را در منطقه درعا البلد هدف قرار داد و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند.

در دیرالزور نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه محورهای ارتباطی تروریست های داعش را در اطراف جنوبی شهر هدف قرار دادند؛ در این عملیات برخی تسلیحات تروریست ها منهدم شد و شماری از آنان در سریه جنید در منطقه مقابر کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، منابع محلی از حملات جنگنده های ائتلاف بین المللی به منطقه "کسرات" در حومه جنوبی رقه خبر  دادند؛ در این حملات، 19 غیرنظامی کشته شدند و احتمال می رود این آمار به علت وخیم بودن حال برخی از مجروحان افزایش یابد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcgtx9xyak9334.rpra.html
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی