تاریخ انتشار۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 269147
مدیر کل کمیته امداد گلستان:

جشن رمضان با هدف تقدیر از خیرین و حامیان برتر گلستانی برگزار می‌ شود

مدیر کل کمیته امداد گلستان، گفت: امسال در تمام شهرستان‌های استان «جشن رمضان» با هدف تقدیر از خیرین و حامیان برتر گلستانی برگزار می‌ شود.
جشن رمضان با هدف تقدیر از خیرین و حامیان برتر گلستانی برگزار می‌ شود
به گزارش خبرگزاری تقریب از گرگان،«امان الله حسین پور» در نشست خبری، اظهار کرد: مردم نیکوکار گلستان در ماه رمضان سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان کمک کردند و پیش‌ بینی می‌ کنیم این کمک‌ها دو برابر شده و به ۶۰ میلیارد تومان در پایان ماه رمضان برسد.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از جمع آوری یک میلیارد و 800 میلیون تومان «زکات فطریه» در ماه رمضان سال 95 خبر داد و گفت: فطریه ها با محوریت کمیته امداد و شورای زکات استان جمع آوری می شود.

وی، افزود: هیچ نهاد و ارگانی بدون مجوز شورای زکات استان حق ندارد فطریه مردم را جمع آوری نماید.

حسین پور با اذعان بر جذب اعتبارات خوب این نهاد در سال گذشته، تصریح کرد: 156 میلیارد تومان در سال 95 داشتیم که از این مقدار 38 میلیارد تومان را مردم کمک کردند.

وی، ادامه داد: 10 میلیارد تومان در طرح اکرام، 5 میلیارد و 300 میلیون تومان در صدقات و 23 میلیارد تومان در زکات جمع آوری شد.

به گفته وی؛ کسب رتبه های نخست در زکات و جشن نیکوکاری و رتبه دوم در صدقات حاصل سخاوت مردم نیکوکار استان بوده است.

این مقام مسئول گلستانی از جذب ۱۳۰ درصدی
اعتبار اشتغال استان در سال گذشته خبر داد و گفت: گلستان جزو استان‌های برتر کشور در این حوزه بوده و امسال افزایش سه برابری اعتبار این بخش پیش‌ بینی‌ شده است.

وی افزود: سال گذشته درمجموع ۳۶ میلیارد تومان از محل منابع بانکی و امدادی در حوزه اشتغال گلستان تامین‌ شده و 2 هزار و ۷۰۰ شغل ایجاد شد.

به گفته وی؛ در سال گذشته کمیته امداد استان گلستان با ایجاد شغل، دستگاه برتر استان در حوزه ایجاد اشتغال شد.

مدیر کل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه سال گذشته 3 هزار و ۳۰۰ جهیزیه به ارزش 7 میلیارد تومان پرداخت شد، گفت: با پرداخت 7 هزار و ۶۱۰ فقره وام کارگشایی هم‌ اکنون هیچ پرونده پشت نوبت در این حوزه‌ها نداریم.

وی، ادامه داد: با اعتبار ۶۷۰ میلیون تومانی اردوهای فرهنگی و زیارتی برگزار شد و ۶۳۰ نفر به کربلای معلی و 5 هزار و ۹۰۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گفته وی؛ تا سه سال آینده تمام مددجویان فاقد مسکن گلستان با خرید یا ساخت، مسکن دار می شوند.

حسین پور با اعلام اینکه 5 هزار و 800 یتیم گلستان 13 هزار 800 حامی دارد، گفت: چهره به چهره از افراد دعوت می‌کنیم تا در طرح اکرام یا سبد غذایی ما مشارکت کنند.

وی، افزود: در حال حاضر مستمری مددجویان یک نفره از ۵۳ هزار تومان در سال گذشته به ۱۰۰ هزار تومان و پنج نفره از ۹۵ هزار تومان در ماه به ۳۶۵ هزار تومان رسیده است.
 
https://taghribnews.com/vdcgty9xuak93q4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی