تاریخ انتشار۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : 190045
وزیر دفاع عراق:

ایران بهترین حامی ما است/ اخبار منتشر شده درباره شکست‌های ارتش در استان الانبار صحت ندارد

وزیر دفاع عراق، ایران را بهترین حامی عراق در زمینه تجهیزات نظامی دانست و گفت: اخبار منتشر شده درباره شکست‌های ارتش در استان الانبار صحت ندارد و هدف از آنها فشار بر وزارت دفاع است.
ایران بهترین حامی ما است/ اخبار منتشر شده درباره شکست‌های ارتش در استان الانبار صحت ندارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "خالد العبیدی" در مصاحبه با شبکه "سومریه" اظهار داشت: ایران برای حمایت از عراق با تسلیحات و تجهیزات و همه مهمات مورد نیاز، به طور کامل اعلام آمادگی کرده است.
 
وی افزود: اتکا به ایران در وارد کردن تسلیحات بهتر از منابع دیگر است، زیرا ایران می تواند در مدت 72 ساعت تسلیحات ما را تامین کند.
 
وی خاطرنشان کرد: وزیر دفاع ایران ماه آینده برای بررسی مسائل مورد علاقه مشترک و راههای مقابله با گروه تروریستی داعش به عراق سفر خواهد کرد.
 
وزیر دفاع عراق در بخش دیگری از این مصاحبه با بیان اینکه برخی از سیاستمداران در روند عملیات آزادسازی الانبار کارشکنی می‌کنند، تاکید کرد اخبار منتشر شده درباره شکست‌های ارتش در استان الانبار صحت ندارد و هدف از آنها فشار بر وزارت دفاع است.  
 
 
العبیدی گفت: اظهارات برخی از سیاستمداران تنها بر فعالیت خالد العبیدی تاثیر نمی‌گذارد بلکه فعالیت وزارت دفاع و فرماندهان نظامی در میدان نبرد را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.  
 
این مقام عراقی خاطرنشان کرد: جنگ روانی علیه نیروهای شجاع و مردم ما ادامه دارد چراکه کاربران تعدادی از شبکه‌های اجتماعی و دیگر پایگاه‌های خبری، اخباری ساختگی در مورد کشتار دست جمعی که نام کشتار دسته جمعی الثرثار را به آن گذاشته بودند، منتشر و ادعا کردند که این جنایت در پایگاه ناظم الثرثار رخ داده است که این اظهارات هیچ پایه و اساسی ندارد.  
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcgtz9qnak9yz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی