تاریخ انتشار۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 260849
دبیرکل انجمن بین المللی ضد صهیونیسم:

کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، خنثی کننده تبلیغات رژیم صهیونیستی است

دبیرکل انجمن بین المللی ضد صهیونیسم در خصوص آگاهی بخشی مسئله مقاومت در برابر تبلیغات رسانه ای صهیونیسم، گفت: ما با وجود بمب رسانه ای غرب و صهیونیسم، در یک سپر دفاعی خوب توانسته ایم جلوی تهاجم های رسانه ای را بگیریم.
کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، خنثی کننده تبلیغات رژیم صهیونیستی  است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "حسین کنعانی مقدم" دبیرکل انجمن بین المللی ضد صهیونیسم، در مصاحبه با رادیو گفتگو، با اشاره به کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیان داشت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 1369 مبنی بر اینکه هیئت رئیسه مجلس موظف است کنفرانسی را تحت عنوان حمایت و دفاع از حقوق ملت فلسطین برگزار کند، امروز شاهد ششمین کنفرانس هستیم.
 
وی افزود: عملا شاهد این بوده ایم که جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور حامی حقوق ملت فلسطین در صحنه بین المللی ابتکار عمل را به دست گرفت و در این سالها، بیش از ده ها رئیس مجلس، شخصیت های بزرگ حامی ملت فلسطین و سازمان ها و نهادهای مختلف در این کنفرانس حضور داشته اند.
 
دکتر کنعانی مقدم در خصوص آگاهی بخشی مسئله مقاومت برابر تبلیغات رسانه ای صهیونیسم، خاطر نشان کرد: آگاهی بخشی که اکنون در جهان اسلام وجود دارد در سال های قبل این چنین نبوده و با وجود بمب رسانه ای که غربی ها  و صهیونیست ها با در اختیار گرفتن امواج ماهواره ها مرتبا بر سر کشورهای جهان و نه فقط کشورهای اسلامی فرو می ریزند، اکنون در یک سپر دفاعی خوبی توانسته ایم جلوی تهاجم های رسانه ای را بگیریم و این چنین رویدادهایی می تواند خنثی کننده تبلیغات سوء رژیم صهیونیستی باشد.
 
وی با اشاره به حضور شخصیت های مختلف بین المللی در این کنفرانس با وجود تهدیدهای فراوان، گفت: در حالی که تهدید می کنند کسانی که در این کنفرانس شرکت می کنند از حقوق شهروندی خودشان در سراسر دنیا بی بهره خواهند شد ولی ما شاهد استقبال بی نظیر شخصیت های بین المللی و غیر مسلمان و  غیر عرب در پنج قاره هستیم. اینها با تمام تهدیدها و فشارهایی که صهیونیست ها وارد کردند و سیاست های نژاد پرستانه ترامپ علیه مهاجرین و مسلمانان، از کنفرانس استقبال کردند و در آن حضور یافتند.
 
وی تاکید کرد: این همبستگی جهانی در دفاع از ملت فلسطین نشان دهنده آرمان های به حق ملت فلسطین برای آزادی است.
 
دبیرکل انجمن بین المللی ضد صهیونیسم با اشاره به فعالیت هایی که در این کنفرانس در دفاع از ملت فلسطین انجام می شود، اظهار داشت: کمیته ها و کمیسیون های مختلفی در زمینه آینده فلسطین تنظیم شده که نحوه کمک و امداد رسانی به ملت فلسطین، بررسی حقوقی و بین المللی در خصوص حقوق ملت فلسطین، بازگشت آوارگان به سرزمین های خودشان و مسائل فرهنگی و اجتماعی که در سرزمین های فلسطین وجود دارد را بررسی می کنند.
 
وی به تاثیر این کنفرانس ها در حمایت های عملی  از آرمان های  فلسطین اشاره کرد و بیان داشت: قطعا سخنان امروز صبح مقام معظم رهبری تکلیف بسیاری از این کمیسیون ها را برای تحقق اوامر ایشان مشخص کرد و نخبگانی که حضور دارند سعی می کنند به راهکاری عملیاتی و اقدامی عملی برای حمایت از ملت فلسطین دست پیدا کنند. لذا این نخبگان زمانی که به کشورهایشان بازگردند، عملا ما شاهد موج جدیدی از حمایت های عملی مردم از آرمان های فلسطین خواهیم بود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgtz9xyak9374.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی