>> حماس، رژیمی را که یک وجب از سرزمین ما را تحت اشغال داشته باشد، به رسمیت نخواهد شناخت | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 246476
محمود الزهار:

حماس، رژیمی را که یک وجب از سرزمین ما را تحت اشغال داشته باشد، به رسمیت نخواهد شناخت

تنا-اختصاصی
یکی از رهبران جنبش حماس با بیان اینکه حماس رژیمی را که یک وجب از سرزمین ما را تحت اشغال داشته باشد، به رسمیت نخواهد شناخت،گفت: انتفاضه قدس متوقف نشده است و این انتفاضه به زودی به بار خواهد نشست .
حماس، رژیمی را که یک وجب از سرزمین ما را تحت اشغال داشته باشد، به رسمیت نخواهد شناخت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری آناتولی، "محمود  الزهار" از رهبران جنبش حماس پنجشنبه شب درمراسم جشنی در شهر  غزه اظهار داشت: انتفاضه قدس در کرانه باختری رود اردن پاسخ طبیعی ملت  فلسطین  به تعرضات و جنایت های مداوم  رژیم صهیونیستی بر ضد  فلسطینی ها است .

وی افزود: انتفاضه قدس ادامه دارد و به وزدی به نتیجه خواهد رسید "میوه  خواهد داد".

الزهار تاکید کرد: یک سال از انتفاضه میمون قدس گذشت و این انتفاضه تداوم خواهد داشت و هرگز متوقف نخواهد شد، انتفاضه قدس در واقع مقاومت و توان( ظرفیت ) ملت فلسطین است که به زودی به نتیجه خواهد رسید .

وی گفت: انتفاضه قدس مرحله جدیدی را برای رهایی از اشغالگری اسرائیل و دستیابی به آرمان ملت فلسطین  فراهم کرده است .

 این مقام ارشد حماس از نقش مقامات جنبش اسلامی در اراضی اشغالی سال 1948 ( داخل اسرائیل) در شکل گیری و پیشبرد انتفاضه قدس قدردانی و تاکید کرد آنان  مقاومت را در مسیر حمایت از مسجد الاقصی، قدس اشغالی و جلوگیری از اهانت صهیونیست های افراطی به این مکان مقدس هدایت کردند .

الزهار با تاکید بر اینکه حماس، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد، گفت: حماس رژیمی را که یک وجب از سرزمین ما را تحت اشغال داشته باشد، به رسمیت نخواهد شناخت.

 انتفاضه قدس در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی از اوایل اکتبر سال گذشته در حمایت از مسجد الاقصی و شهر قدس آغاز شد و بر اساس آمارهای رسمی در درگیری های یک سال گذشت بیش از 200 فلسطینی به دست  نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری، قدس شرقی و  نوار غزه به شهادت رسیدند .
https://taghribnews.com/vdcgu39x3ak9tt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی