تاریخ انتشار۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 288777
وزارت خارجه سوریه:

تهدید آمریکا برای لغو برجام بیانگر عدم پایبندی واشنگتن به معاهدات بین‌المللی است

وزارت خارجه سوریه در واکنش به تهدید دولت آمریکا در خصوص لغو برجام، تأکید کرد که دیگر نمی توان به مواضع این دولت در خصوص امنیت و ثبات بین‌الملل اعتماد کرد.
تهدید آمریکا برای لغو برجام بیانگر عدم پایبندی واشنگتن به معاهدات بین‌المللی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت خارجه سوریه به تهدیدهای دولت آمریکا مبنی بر لغو توافق هسته ای با جمهوری اسلامی ایران، واکنش نشان داد.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که تهدید دولت آمریکا مبنی بر لغو توافق هسته ای با ایران و تحمیل تحریمهای ظالمانه جدید علیه آن به صورت روشن نشان می دهد که این دولت به تعهدات و معاهدات بین المللی پایبند نیست.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از این منبع گزارش داد که همچنین تهدید آمریکا نشان می دهد که دیگر نمی توان به مواضع این دولت در خصوص امنیت و ثبات بین الملل اعتماد کرد.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که این کشور از مخالفت دولت ترامپ با برجام و تلاش برای شانه خالی کردن از آن غافلگیر نشده است.

دمشق در ادامه تصریح کرد که این مسئله با مواضع خصمانه علیه برجام از سوی رژیم صهیونیستی و حامیان آن در واشنگتن همخوانی دارد؛ این منبع ادامه داد: سوریه سیاستهای خصمانه دولت آمریکا را که علیه منافع ملتهاست محکوم می کند.

وزارت خارجه سوریه همچنین تأکید کرد که این سیاستها می تواند فضای تنش را در منطقه و جهان افزایش داده و امنیت و صلح در آن را تهدید کند.

دمشق در پایان با مواضع جمهوری اسلامی ایران اعلام همبستگی و بر حقوق ملت این کشور در توسعه توانمندیهای خود در زمینه تکنولوژی، علمی و توسعه تأکید کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcgu79xuak97u4.rpra.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی