تاریخ انتشار۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 285473

تعرض 116 شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی/رژیم صهیونیستی به دنبال تصویب طرح ساخت 2000 واحد مسکونی جدید

ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز دوشنبه بار دیگر به مسجد مبارک الاقصی تعرض کردند.
تعرض 116 شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی/رژیم صهیونیستی به دنبال تصویب طرح ساخت 2000 واحد مسکونی جدید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، 116 شهرک نشین یهود در قالب 4 گروه و تحت حراست مأموران پلیس اسرائیل از باب المغاربه وارد مسجد مبارک الاقصی شده و در بخش های مختلف آن پرسه زدند.
 
مأموران پلیس اسرائیل پس از ورود شهرک نشینان یهود به مسجد الاقصی باب المغاربه را مسدود کردند؛ آنها به تدابیر امنیتی خود در ورودی های مسجد الاقصی شدت بخشیده و مدارک شناسایی شهرک نشینان را بازرسی کردند.
 
خبر دیگر اینکه، کمیته نقشه کشی و ساخت و ساز وابسته به اداره شهری رژیم صهیونیستی، هفته آینده پس از پایان اعیاد یهودی طرح ساخت 2000 واحد مسکونی جدید برای یهودیان در کرانه باختری را به تصویب می رساند.
 
یک مسؤول سیاسی صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی چندین مرتبه تصویب این طرح را به درخواست آمریکایی ها به تعویق انداخته است تا با تحرکات سیاسی در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل همزمان نشود.
 
هاآرتص اشاره کرد که کمیته مذکور قرار بود جدول فعالیت های خود را 19 سپتامبر یعنی یک روز قبل دیدار محمود عباس و دونالد ترامپ در نیویورک منتشر کند.
 
این منبع تصریح کرد که کاخ سفید از دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواسته تا انتشار این جدول را به بعد از دیدار ترامپ و عباس موکول کند.
 
کمیته نقشه کشی و ساخت و ساز اداره شهری رژیم صهیونیستی قرار است، روز سه شنبه جدول برنامه های خود را منتشر کند.
 
این در حالی است که کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در نشست روز یکشنبه خود از ارجاع پرونده شهرک سازی رژیم صهیونیستی، تبعیض نژادی و اقدامات نژاد پرستانه این رژیم به دیوان کیفری بین المللی خبر داد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgun9xwak97t4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی