تاریخ انتشار۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 211573

باید از توهین به آنچه مورد پرستش و عبادت دیگران است، پرهیز کنیم

عضو هیأت امنای بنیاد مستضعفان با تأکید بر نقش رسانه در انتشار معارف اهل بیت(علیهم السلام) گفت: باید از توهین به آنچه مورد پرستش و عبادت دیگران است و برای آنها ارزش دارد، خودداری کنیم.
باید از توهین به آنچه مورد پرستش و عبادت دیگران است، پرهیز کنیم
"محسن رفیق دوست" عضو هیأت امنای بنیاد مستضعفان، در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با حضور در غرفه خبرگزاری تقریب، گفت: مذهب ما مذهب حقه ای است که می خواهد،  کالای ارزشمندخود را در اختیار همه علاقه مندان قرار دهد.

وی افزود: با توجه به فضای بزرگ تبلیغی که در دنیا و در اختیار دلارهای نفتی است، ما در زمینه تقریب باید از بعد عاطفی خودمان استفاده کنیم و کالای خودمان را که بهترین راه رسیدن به خداست به بقیه معرفی کنیم.

رفیق دوست تأکید کرد: ما باید از توهین به آنچه مورد پرستش و عبادت دیگران است و برای آنها ارزش دارد، خودداری کنیم، عقائد خود را به یکدیگر تحمیل نکنیم و قداست داشته های خود را بیشتر تبلیغ کنیم.

وی ادامه داد: در دیدارهایی که با برادران اهل تسنن داشتیم، متوجه شدیم که بسیاری از آنها، عقاید اهل تشیع را قبول دارند و برای آن احترام، قائل هستند.

رفیق دوست خاطر نشان کرد: ما از طریق رسانه می توانیم، گفته های ائمه و  معارف آنها را بیشتر منتشر کنیم و با دعوت از اهالی اهل سنت و فعالان رسانه ای آنها در این گونه نمایشگاهها،  خود را بیشتر معرفی کنید.
 
https://taghribnews.com/vdcguq9xwak9qn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی