>> ما همه خدای واحد داریم ودر سایه رحمت این خداوند زندگی می کنیم | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : 172072
رهبر کلیساهای کاتولیک اسکاتلند:

ما همه خدای واحد داریم ودر سایه رحمت این خداوند زندگی می کنیم

تنا-لندن
کشیش ماریو جی کانتی ضمن تاکید بر لزوم احترام به یکدیگر ، مسئله گفتگوی ادیان وآشنایی آنها نسبت به هم را موضوعی مهم دانست و گفت ما نمی توانیم چشمها و گوش های خود را بر ندای مظلومان جهان ببندیم بلکه موظف به کمک وحمایت از آنها هستیم .
ما همه خدای واحد داریم ودر سایه رحمت این خداوند زندگی می کنیم
به گزارش خبرنگار تقریب، "آرچ بیشاپ ماریو جی کانتی" رهبر کلیساهای کاتولیک اسکاتلند با حضور در کنفرانس سالانه صلح و وحدت در اسکاتلند ،همه بندگان مؤمن خدا را به حمایت از ندای مظلومان جهان دعوت کرد.

رهبر کلیساهای کاتولیک اسکاتلند با بیان چگونگی آفرینش انسان گفت ما همه خدای واحد داریم و در سایه رحمت این خداوند زندگی می کنیم .

کشیش ماریو جی کانتی ضمن تاکید بر لزوم احترام به یکدیگر، مسئله گفتگوی ادیان و آشنایی آنها نسبت به هم را موضوعی مهم دانست و گفت: ما نمی توانیم چشمها و گوش های خود را بر ندای مظلومان جهان ببندیم بلکه موظف به کمک و حمایت از آنها هستیم .

رهبر کلیساهای کاتولیک اسکاتلند با ابراز تاسف از وقایع اخیر در خاورمیانه و استقبال از تداوم اینگونه نشستها گفت: برای ما واجب است که از هر اقدام و حرکتی که موجب بی احترامی به گروه ها و ادیان مختلف و ارزشهای آنان می شود جلوگیری کنیم.

این کنفرانس با سخنرانی شخصیتهای دینی از مذاهب مختلف اسلامی ادامه یافت.
https://taghribnews.com/vdcgux9qxak9uz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی