تاریخ انتشار۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 289271
امام جمعه اهل سنت نقده:

هدف همیشگی صهیونیست ها ایجاد اختلاف در میان مسلمانان است/ماجرای اقلیم کردستان عراق توطئه جدید استکبار است

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه اهل سنت نقده گفت: دشمنان اسلام امروز برای ضربه زدن به اسلام توطئه جدید را به نام استقلال کردستان عراق طرح ریزی کرده‌اند، غافل از اینکه این توطئه دشمنان هم نشدنی است و راه به جایی نخواهد برد.
هدف همیشگی صهیونیست ها ایجاد اختلاف در میان مسلمانان است/ماجرای اقلیم کردستان عراق توطئه جدید استکبار است
ماموستا ابراهیم سرخابی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: دشمنان بدانند همانگونه که توطئه‌های آنها تا به امروز نتوانسته به اسلام ضربه بزند، توطئه جدید آنان به نام استقلال کردستان عراق هم به تقویت اسلام و مسلمانان منجر خواهد شد.

وی افزود: داعش که دست پرورده آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی است بعد از شکست در سوریه و عراق با همدستی غاصبان صهیونیستی به دنبال توطئه جدید است.

سرخابی در عین حال با بیان اینکه مردم کرد باید هوشیار باشند تا در دام و حیله دشمن نیفتند و از بحران داخلی با موفقیت عبور کنند، اضافه کرد: هدف همیشگی صهیونیست ها و عوامل جهانی و منطقه ای آنها ایجاد اختلاف در میان مسلمانان است بنابراین بر مردم و مسئولان است که همواره مواظب دسایس دشمنان باشند.

امام جمعه اهل سنت نقده ادامه داد: دشمنان با طرح مباحث قومیتی و مذهبی سعی دارند زیربنای کشورهای اسلامی را از بین ببرند.

سرخابی با تاکید به اینکه پاسداری اسلام از تحریف و انحراف جزء اصول اساسی است، خاطرنشان کرد: یکی از حیله های دشمنان ایجاد تفرقه است که وحدت بین مسلمین نقشه دشمنان برای ایجاد توطئه و اختلاف را از بین می برد.

امام جمعه اهل سنت نقده متذکر شد: گروه های تکفیری و افراطی قصد دارند دین اسلام را از بین ببرند که وحدت امت اسلام همواره سدی در برابر غاصبان صهیونیستی و آمریکایی ها بوده است و باید همیشه با بصیرت در برابر دشمنان مقاوم بود.

امام جمعه اهل سنت نقده تصریح کرد: علما باید نعمت امنیت و آرامش و آزادی بیان را برای مردم بیان کنند تا شکر گذار این نعمت باشند.
https://taghribnews.com/vdcguy9xqak97x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی