تاریخ انتشار۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 230374
حماس:

انتفاضه تا تحقق تمامی اهدافش ادامه دارد/

سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که انتفاضه قدس تا زمان تحقق تمامی اهداف و خواسته هایش ادامه خواهد داشت.
انتفاضه تا تحقق تمامی اهدافش ادامه دارد/
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حسام بدران" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، امروز اعلام کرد: سازمانهای امنیتی، نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که در روزهای آینده ضربات سخت تری به رژیم صهیونیستی وارد خواهد آمد و بدین گونه می خواهند همکاری امنیتی با سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان را شدت بخشند و اقدام به بازداشت گسترده جوانان حامی مقاومت کنند.

"بدران" با تمجید از عملیات روزگذشته که به زخمی شدن 3 نظامی صهیونیستی در غرب رام الله منجر شد، تأکید کرد: این عملیات قهرمانانه در سایه تشدید تجاوزات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست علیه مسجدالاقصی و تحقیر فلسطینیان در ایست بازرسی های صهیونیستی اجرا شد.

در این عملیات قهرمانانه، "احمد ریاض شحاده" از ساکنان اردوگاه قلندیا با خودرو 3 نظامی اسرائیلی را در غرب رام الله زیر گرفت و آن ها را به شدت مجروح کرد؛ این جوان فلسطینی در نهایت به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

وی ضمن تمجید از شهید شحاده، تأکید کرد که او یکی از اعضای جنبش حماس در استان رام الله بود و در نهایت شجاعت دست به این عملیات قهرمانانه زد؛ وی اظهارداشت: همه فلسطینیان با هرگرایشی به مقابله با رژیم صهیونیستی برای گسترش دامنه انتفاضه قدس ادامه می دهند.

سخنگوی جنبش حماس، عموم ملت فلسطین را به مشارکت گسترده درمراسم تشییع پیکر پاک شهید شحاده در اردوگاه قلندیا به منظور تجدید بیعت با مقاومت فراخواند و خواستار ادامه راه شهدا شد.

حسام بدران همچنین عملیات دوشنبه گذشته در قدس اشغالی که به زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست منجر شد را ستود و تأکیدکرد که جوانان ساکن قدس به رغم محاصره و تمامی توطئه های دشمن همچنان به مقاومت در برابر اشغالگران ادامه می دهند.
https://taghribnews.com/vdcguz9xtak9ww4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی