تاریخ انتشار۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 260236
وزیر اوقاف فلسطین:

صدای اذان همیشه از مساجدمان طنین انداز خواهد شد

"شیخ ادعیس" وزیر اوقاف فلسطین تأکید کرد: صدای اذان و صدای حق برای همیشه از مناره های مسجد الاقصی، مسجد الابراهیمی، طوباس و سایر مساجد طنین انداز خواهد شد و باقی خواهد ماند.
صدای اذان همیشه از مساجدمان طنین انداز خواهد شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ یوسف ادعیس" وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین از روستای "العقبه" در استان "طوباس" بازدید کرد و از اوضاع زندگی ساکنین و مقاومت آن ها در مقابل اشغالگران مطلع شد.

وی در بازدید از این مسجد و دیدار با "سامی صادق" رئیس شورای روستا با تأکید بر ضرورت تقویت و حمایت شهروندان و استقرار آن ها در سرزمینشان، اشاره کرد: اتحاد، همبستگی و یکپارچگی در مقابله با سیاست اشغالگری، مهاجرت و یهودی سازی از اهمیت بالایی بر خوردار است.

شیخ ادعیس افزود: صدای اذان و صدای حق  برای همیشه از مناره های مسجد الاقصی، مسجد الابراهیمی، طوباس و سایر مساجد طنین انداز خواهد شد و باقی خواهد ماند.  

وزیر اوقاف فلسطین تصریح کرد: رژیم اشغالگر با توجه به سیاست خود در قبال این استان و طی سال های گذشته، بارها مسجد "یرزا" را ویران و ساخت مسجد را در روستای "کردلا" متوقف کرده است؛  این رژیم سیاست تنبیهی و وحشیانه را در حق ساکنین این روستا به کار می گیرد و گمان می کند با این اقدامات بازوی قدرتمند فلسطینی ها را می شکند یا ملت فلسطین در برابر آن ها تسلیم می شوند.

وی افزود: این مسجد، همچون مردم به عنوان نمادی از مقاومت و مبارزه باقی خواهد ماند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgwz9x3ak93x4.rpra.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی