>> حکومت بحرین باید در سیاست‎های خود تجدیدنظر کند مناطق استراتژیک موصل از چنگال تروریسم آزاد شده است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۲
کد مطلب : 257627
امام جمعه نجف اشرف:

حکومت بحرین باید در سیاست‎های خود تجدیدنظر کند/ مناطق استراتژیک موصل از چنگال تروریسم آزاد شده است

امام جمعه نجف اشرف ضمن محکوم کردن اعدام 3جوان بحرینی خواستار تجدید نظر حکومت آل خلیفه در سیاست‎های خارجی و داخلی خود شد.
حکومت بحرین باید در سیاست‎های خود تجدیدنظر کند/ مناطق استراتژیک موصل از چنگال تروریسم آزاد شده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، اعدام جوانان بحرینی را محکوم کرد و ادامه داد: سه جوان بحرینی که اخیرا به دست آل‎خلیفه به شهادت رسیدند هیچ جرمی را مرتکب نشده بودند و فقط به صورت مسالمت آمیز حقوق خود را پیگیری می‎کردند.
 
امام جمعه نجف بیان داشت: حکومت بحرین باید در سیاست‎های خارجی و داخلی خود تجدیدنظر کند، از تحت سلطه خارجی‎ها که به اسامی مختلف نظیر سپر جزیره وارد این کشور شده‎اند خارج شود، آینده خود را با عربستان گره نزده و به حقوق ملت توجه داشته باشد.
 
وی در ادامه با اشاره به آخرین رویدادهای امنیتی عراق تصریح کرد: عملیات آزادسازی استان موصل با سرعت بالایی در حال پیشرفت بوده و مناطق استراتژیی از چنگال تروریسم آزاد شده است.
 
وی افزود: برخلاف آنچه که رسانه‎های معاند می‎گویند آل‎سعود در عملیات آزادسازی موصل مشارکت نکرده است چرا که از حامیان اصلی داعش به شمار می آید.
 
امام جمعه نجف با بیان اینکه پیروزی‎های اخیر، نظر جهانیان را درباره مجاهدان عراقی تغییر داده است، گفت: رشادت و جانفشانی ارتش عراق در یک سال و نیم گذشته به گونه‎ای بوده که آمریکا را مجبور به اعتراف به قدرت آن‎ کرده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgxu9xuak9n34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی