تاریخ انتشار۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 252929

نامه سرگشاده مسلمانان به رئیس جمهور جدید آمریکا

شمار زیادی از رهبران مسلمان و ائمه جماعات مساجد آمریکا در نامه سرگشاده ای به دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا، اظهارات وی علیه مسلمانان را به شدت محکوم کردند.
نامه سرگشاده مسلمانان به رئیس جمهور جدید آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ۲۹۱ نفر از اعضای اصلی شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، جمعیت اسلامی شمال آمریکا، شورای امور عمومی مسلمانان، اداره اسلامی شمال آمریکا و همچنین ائمه جماعات مساجد، اساتید دانشگاه‌ها، فعالان و رؤسای گروه‌های اسلامی، نامه سرگشاده‌ای خطاب به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید آمریکا به امضا رسانده و آن را منتشر کردند.
 
این گروه‌ها و سازمان‌های اسلامی پیش‌تر نیز اظهارات ترامپ علیه مسلمانان را به شدت محکوم می‌کردند اما این نامه یکی از پاسخ‌های متحد مسلمانان به رئیس‌جمهور جدید آمریکا است.
 
در این نامه سرگشاده، دغدغه‌های مسلمانان بیان شده و از ترامپ و همه اعضای کابینه انتخابی او خواسته شده است تا به قوانین که تضمین کننده حمایت از همه اقشار مردم است، احترام بگذارند.
 
این نامه پس از آن منتشر شد که خبرهایی از تصمیم ترامپ برای راه‌اندازی سیستم نظارت، کنترل و ثبت اطلاعات علیه مسلمانان به گوش می رسد. همچنین خشونت‌ها علیه مسلمانان پس از پیروزی ترامپ شدت گرفته است و رهبران مسلمان پویش انتخاباتی ترامپ را مسئول افزایش احساسات ضداسلامی می‌دانند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgxx9xyak9ny4.rpra.html
مرجع : Detroit News
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی