تاریخ انتشار۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۹
کد مطلب : 170227

ضرورت افزايش فشارهای بين المللی بر رژيم صهيونيستی

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از همه سازمان های بین المللی و کشورهای عربی خواست با تشدید فشارها بر ضد اسرائیل، از تعرضات آشکار این رژیم علیه فلسطینی ها در شهر بیت المقدس و اهانت به مقدسات مسلمانان جلوگیری کنند .
ضرورت افزايش فشارهای بين المللی بر رژيم صهيونيستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری رسمی اردن، "رامی حمد الله" نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با شیخ "محمد حسین" مفتی اعظم شهر بیت المقدس گفت: جامعه جهانی باید تلاشهای بیشتری برای توقف طرح های خصمانه رژیم صهیونیستی به ویژه اقدامات این رژیم برای اشغال شهر بیت المقدس و تقسیم این شهر تاریخی انجام دهد.

وی افزود: دولت فلسطین از هیچ تلاشی برای تقویت پایداری و ایستادگی ساکنان شهر بیت المقدس در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی برای اخراج شهروندان فلسطینی از بیت المقدس و یهودی سازی این شهر دریغ نخواهد کرد .

نخست وزیر فلسطین افزود: دولت وحدت ملی همچنین از برنامه ها و اقدامات موسسات غیر دولتی فلسطینی در برابر تلاشهای تل آویو برای تغییر بافت جغرافیایی و جمعیتی شهر بیت القمدس پشتیبانی می کند .

وی از همه سازمان های بین المللی و کشورهای عربی خواست با تشدید فشارها بر ضد اسرائیل ، از تعرضات آشکار این رژیم علیه فلسطینی ها در شهر بیت المقدس ، اهانت به مقدسات مسلمانان در این شهر و نیز طرحهای دولت اسرائیل برای تقسیم شهر بیت المقدس جلوگیری کنند .

https://taghribnews.com/vdcgxz9quak9ux4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی