تاریخ انتشار۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 260623
وزیر اوقاف فلسطین:

اشغالگران به دنبال مصادره کامل قدس هستند

وزیر اوقاف و امور اسلامی فلسطین گفت: قدس اشغالی در خطر است و اشغالگران می خواهند این شهر را به طور کامل یهودی سازی کنند.
اشغالگران به دنبال مصادره کامل قدس هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ یوسف ادعیس" وزیر اوقاف و امور اسلامی فلسطین گفت: قدس اشغالی در خطر است و اشغالگران می خواهند این شهر را به طور کامل یهودی سازی کنند.

وی افزود:اشغالگران اسرائیلی روزانه حریم مسجدالاقصی را هتک حرمت می کنند و وارد این مسجد می شوند و حرمتی نیز برای شهر قدس قائل نیستند و قصد دارند آن را به صورت کامل یهودی سازی و مصادره کنند و در همین راستا است که می خواهند سفارت آمریکا را از تل اویو به قدس منتقل کنند.

ادعیس گفت: اقدامات صهیونیست ها نشان می دهد آنها مشغول برداشتن گام های عملی برای رسیدن به اهداف خود هستند و در این راستا اسامی خیابان ها را تغییر داده اند و از مردم مالیات سنگین می گیرند و آنها را وادار به مهاجرت می کنند و فرصت برخورداری از دروس آموزشی را از دانش آموزان سلب کرده اند و با متون و برنامه آموزشی فلسطین مخالفت می کنند.

وی تأکید کرد: این اقدامات عملی نشان دهنده نیت شوم صهیونیست ها برای مصادره کامل قدس و انتقال پایتخت رژیم عبری به این شهر می باشد، اما صهیونیست ها باید بدانند که اگر این کار را انجام دهند، دیگر در این سرزمین جایی نخواهند داشت و جایی برای مذاکره باقی نخواهد ماند.

وزیر اوقاف فلسطین ادامه داد: صهیونیست ها روز به روز به شهرک سازی ها ادامه می دهند و در حال حاضر در حال ساخت شهرک های جدید در شرق قدس هستند و ساخت و ساز آنها در این منطقه افزایش داشته است.

وی افزود: حفاری های صهیونیست ها در قدس و مسجد الاقصی نیز همچنان ادامه دارد و آنها هر انسان و سنگ و درختی را هدف قرار می دهند و حتی قبرها را نیز می شکافند و در همین راستا حفاری های آنها در زیر مسجد الاقصی نیز همچنان ادامه دارد.

این سخنان ادعیس در حالی است که بنیامین نتانیاهو به تازگی از مردم فلسطین خواسته که باید کشور یهودی را به رسمیت بشناسند و  کرانه باختر رود اردن در اختیار صهیونیست ها باشد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgxz9xwak9334.rpra.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی