تاریخ انتشار۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۵
کد مطلب : 270820
امام جمعه اهل سنت قازان قایه:

حادثه تروریستی تهران نشان محکمی از دشمنی داعشیان و اربابان آنان است

امام جمعه اهل سنت قازان قایه، گفت: حادثه تروریستی تهران نشان و سند محکمی از دشمنی و سبعیت داعشیان و اربابان استکباری آنان است.
حادثه تروریستی تهران نشان محکمی از دشمنی داعشیان و اربابان آنان است
«آخوند ناصر قزل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با محکومیت حادثه تروریستی در ساختمان اداری مجلس و صحن مطهر امام (ره)، اظهار کرد: کسانی که آرامش ملت صلح جو و مسلمان ایران را برنمی ‌تابند و با روش‌های بزدلانه، خیالی باطل برای سست‌ کردن امنیت ملی و میهنی ایران عزیز در سر می‌ پرورانند بدانند که به اهداف پلیدشان نمی رسند.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت عرفانی قازان قایه با اذعان بر ناتوانی دشمن در مبارزه با انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و تروریست های بزدل آگاه باشند امروز مردم و مسئولان کشور بیش از هر زمان دیگر دست در دست هم و با وحدت و انسجام پشت سر رهبری و دولت تدبیر و امید همچون سال های حماسه ساز دفاع مقدس در برابر هر گونه تعرض، جانانه خواهند ایستاد و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی، افزود: اینجانب از طرف علما و روحانیون، مسئولان و مردم همیشه در صحنه شهرستان مراوه تپه ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به خانواده های شهدا همچنین مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران، امیدوارم با حفظ آرامش و وحدت بیشتر به دشمنان ثابت کنیم که آنها نمی ‌توانند خدشه‌ ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

آخوند قزل با بیان اینکه چنین حوادثی خدشه ای در اراده ملت و مسئولان بوجود نخواهد آورد، گفت: ملت بزرگ ایران به حرکت خود در این دریای پر تلاطم منطقه، با صلابت تمام ادامه خواهد داد.

وی، ادامه داد: مقاومت در برابر انواع و اقسام توطئه دشمن را تکلیف الهی می دانیم و باید تا می توانیم خود را در برابر این گونه ترفند ها قوی کنیم.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgxz9xzak9u74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی