تاریخ انتشار۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : 285897

​ همایش بزرگداشت امام حسین(ع) با حضور شیعیان و اهل تسنن پاکستان

به همت مجلس وحدت مسلمین (شاخه مولتان) و به منظور بزرگداشت مقام سیدالشهدا(ع) همایش «محسن انسانیت» با حضور علما و دانشمندان شیعه و سنی پاكستان برگزار شد.
​ همایش بزرگداشت امام حسین(ع) با حضور شیعیان و اهل تسنن پاکستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به همت مجلس وحدت مسلمین (شاخه مولتان) و در ایام عزاداری برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همایش «محسن انسانیت» با حضور علما، مشایخ و دانشمندان شیعه و سنی، در سالن اجتماعات تی هاوس مولتان پاكستان برگزار شد.
 
در این همایش علما و مشایخ سنی و شیعه بر این موضوع تأكید كردند كه تمام مسلمانان وحدت خود را به ویژه در ماه محرم‌الحرام حفظ كنند و به دشمنان اجازه ندهند كه بین آنها تفرقه ایجاد کرده و بذر دشمنی و اختلاف در میان مسلمانان بیافکنند.
 
سخنرانان همچنین بیان كردند كه ماه محرم، ماه وحدت امت اسلامی در پرتو محبت به اهل بیت(ع) و خاندان رسالت است و از این وحدت باید پلی برای غلبه بر ظلم و استکبار بسازند.
 
شركت‌كنندگان همچنین تأكید كردند: باید برای احیای كلمه حق و ترویج دین مبین اسلام، با یکدیگر پیمان ببندیم.
 
زاهده بخاری، نماینده خانه فرهنگ ایران در مولتان نیز در سخنانی در این همایش گفت: حضرت امام حسین(ع) و اصحاب باوفایش در كربلا، پرچم حق را برافراشته نگهداشتند. نجات تمام مسلمانان فقط با پیروی از راه حسین ابن علی(ع) محقق می‌شود؛ چون امام حسین(ع)، کشتی نجات و چراغ هدایت برای بشریت است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgyn9xuak9774.rpra.html
مرجع : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی