تاریخ انتشار۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 267996

شادمانی همسر شهید فقها از دستگیری عاملان ترور شوهرش/گروه های فلسطینی: دستگیری عاملان ترور فقها نشانگر اقتدار سرویس های امنیتی غزه است

همسر شهید مازن فقها از اقدام فرماندهان "گردان های شهید عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش حماس، در شناسایی و دستگیری سریع عاملان ترور شوهرش ابراز شادمانی و افتخار کرد.
شادمانی همسر شهید فقها از دستگیری عاملان ترور شوهرش/گروه های فلسطینی: دستگیری عاملان ترور فقها نشانگر اقتدار سرویس های امنیتی غزه است
به گزارش  خبرگزاری تقریب(تنا)، "ناهد عصیده" تأکید کرد که این اقدام نمایشگر قدرت و اقتدار سرویس های امنیتی نوار غزه است.
 
وی خاطرنشان ساخت: از اعلام خبر بازداشت عاملان ترور شوهرم از زبان "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حمس در جریان نشست خبری روز پنجشنبه غافلگیر و مبهوت شدم.
 
عصیده تصریح کرد که شناسایی و دستگیری این قاتلان حامل پیامی به رژیم صهیونیستی است و آن اینکه آنچه در خارج از مرزهای باریکه غزه رخ می دهد، امکان ندارد به این آسانی در داخل این منطقه رخ دهد.
 
خبر دیگر اینکه، گروه های فلسطینی موفقیت سرویس های امنیتی نوار غزه در زمینه دستگیری عاملان ترور مازن فقها را تبریک گفتند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس از فرزندان ملت فلسطین؛ به ویژه ساکنان نوار غزه به خاطر همکاری شان با سرویس های امنیتی باریکه غزه و تحمل رنج و مشقت ها قدردانی کرد.

"عبداللطیف القانوع" سخنگوی حماس اعلام کرد که سرویس های امنیتی نوار غزه در زمینه فعالیت ملی و استقامت و پایداری یک حماسه عظیم آفریدند، این سرویس ها بهترین پشتیبان مقاومت مسلحانه به شمار می روند؛ وی تأکید کرد که دستگیری قاتلان فقها یک ضربه سهمگین به دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل زد.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که این موفقیت تصویرگر قدرت و اقتدار سرویس های امنیتی نوار غزه است؛ " داود شهاب " سخنگوی این جنبش گفت که اقدام سرویس های امنیتی نوار غزه به شناسایی و دستگیری عاملان ترور فقها، نشانگر پویایی و کارآمدی این سرویس ها به رغم آن همه محدودیت ها و کمبود امکانات است.
 
وی خاطرنشان ساخت که بازداشت قاتلان ترور فقها یک دستاور مهم در راستای حراست از ملت و مقاومت فلسطین به شمار می رود.

از سوی دیگر، رئیس جنبش آزادگان فلسطین، تلاش های سرویسهای امنیتی باریکه غزه در زمینه شناسایی عاملان ترور این سردار قسامی را ستود.

"ابوهلال" تصریح کرد که این موفقیت تصویرگر نقش آفرینی پویا و بالنده و مخلصانه سرویس های امنیتی باریکه غزه در زمینه حراست از فرزندان ملت فلسطین و حمایت و پشتیبانی از مقاومت در برابر تجاوزات اسرائیل است.

وی تأکید کرد که شناسایی و بازداشت عاملان ترور این سردار قسامی یک دستاورد بزرگ برای سرویس های امنیتی باریکه غزه به شمار می رود و عزم و اراده پولادین مقاومت در مصاف با اشغالگران صهیونیست را به تصویر می کشد.

از سوی دیگر، عضو دفتر سیاسی جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین این دستاورد را تبریک و تهنیت گفت.

"طلال ابوظریفه" تأکید کرد: سرویس های امنیتی نوار غزه با دستگیری عاملان این اقدام تروریستی، پیام کوبنده ای را به مزدوران اسرائیلی دادند و آن اینکه این مزدوران بهای خیانت هایشان را پرداخت خواهند کرد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcgyu9x3ak93y4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی