تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 277193
نماینده مجلس در گفتگو با تقریب:

مقصر اصلی نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه سکوت کشورهای منطقه و حمایت های آمریکاست

تنا – مجلس شورای اسلامی
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی کشورهای عربی منطقه با سکوت خود این فرصت را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دادند تا سختگیری های بیشتری به ملت فلسطین کنند.
مقصر اصلی نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه سکوت کشورهای منطقه و حمایت های آمریکاست
حمیدرضا حاج بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب، با اشاره به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که اگر با آن مقابله نشود و جلوی جنایات آن گرفته نشود به تمام کشورهای مسلمان و منطقه نفوذ خواهد کرد.
 
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: به دلیل پشتیبانی آمریکا و سکوت کشورهای منطقه و مجامع بین المللی رژیم صهیونیستی هر روز بر مسلمانان فلسطین سختگیری های بیشتری می کند.
 
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: ملت های مسلمان راهی به جز جراحی این غده سرطانی بزرگ ندارند. باید ملت های مسلمان و دولت های عربی با وحدت با یکدیگر دست رژیم صهیونیستی را از منطقه خاورمیانه کوتاه کنند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: باید با آرای همه مردم فلسطین اعم از یهودی، مسلمان و مسیحی کشوری مستقل شکل گیرد.
 
وزیر سابق آموزش و پرورش مقصر اصلی نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه را سکوت کشورهای منطقه و حمایت های آمریکا خواند و گفت: برخی کشورهای عربی منطقه با سکوت خود این فرصت را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دادند تا سختگیری های بیشتری به ملت فلسطین کنند.
 
حاجی بابایی گفت: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس مطرح کرد تا هیچ گاه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین فراموش نشود.
 
https://taghribnews.com/vdcgyu9xwak9uq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی