تاریخ انتشار۲۰ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 36369

پیش بینی متفاوت پیرامون آینده صنعت مالی اسلامی

ارنست اند یونگ اعلام کرد مؤسسات مالی اسلامی برای ورود به دنیای جدید بر سر دو راهی قرار گرفته اند بطوریکه انتظار می رود بخش خدمات مالی اسلامی در شرایط سخت همچنان از خود انعطاف پذیری نشان دهند.
پیش بینی متفاوت پیرامون آینده صنعت مالی اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "اشعر ناظم" مدیر اجرایی و رئیس گروه خدمات مالی اسلامی در ارنست اند یونگ گفت: با وجود آنکه حجم صنعت مالی اسلامی به حدود یک تریلیون دلار رسیده است، اما سوال های زیادی در میان مسئولان، فعالان و استفاده کنندگان از خدمات مالی اسلامی پیرامون موفقیت و عدم موفقیت آن در ارائه خدمات و ارائه راه حل های مالی مناسب توسط مؤسسات مالی اسلامی وجود دارد.

وی افزود: همچنین بحث های گسترده ایی پیرامون فعالیت در چهارچوب ساختار های شرعی و ساختار خدمات مالی مورد استفاده کنونی وجود دارد و نقصان داده ها و کاهش سرمایه گذاری در ابزارهای تحلیلی نشان دهنده محدودیت تمرکز بانک های اسلامی بر یک مجموعه خاص از دارایی ها است در حالی که در بسیاری از اوقات در مقایسه با بانک های سنتی هزینه های بالای عملیاتی را برای یک خدمات جدید تحمیل می کنند.

ناظم افزود: تصمیم گیرندگان در نهاد ها و مؤسسات مالی اسلامی نیاز به تحقیقات و ابزار های بیشتری برای تصمیم گیری های سرنوشت ساز پیرامون آینده این صنعت دارند و همچنین لازم است اثار ناشی از قواعد شرعی مربوط به ساختار خدمات مالی و بازار ها را به شکل صحیحی مدیریت و برنامه ریزی کنند.

لازم به ذکر است، ارنست اند یونگ جایزه بهترین شرکت سرمایه گذاری و جایزه بهترین پژوهش اسلامی در سال ۲۰۱۰ را از مؤسسه سی بی آی فایننشال دریافت نموده است


https://taghribnews.com/vdcgyw9w.ak9334prra.html
مرجع : ameinfo
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی