تاریخ انتشار۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 220195

رژیم صهیونیستی خطر مشترک مسلمانان و مسیحیان/ باید برای تقریب ادیان هم گام هایی برداشته شود

رئیس شورای دارالافتای اروپا با اشاره به اینکه مسلمانان بیشتر از گذشته به اهمیت وحدت و تقریب مذاهب، پی برده اند بر ضرورت مقابله با رژیم صهیونیستی به عنوان خطر مشترک مسلمانان و مسیحیان تأکید کرد.
رژیم صهیونیستی خطر مشترک مسلمانان و مسیحیان/ باید برای تقریب ادیان هم گام هایی برداشته شود
"دکترعبدالرحمن میحالفی" رئیس شورای دارالافتای اروپا (معاملات حلال) در گفتگو با خبرنگار تقریب، با اشاره به اینکه در کنفرانس وحدت در تهران نه شیعی و سنی بلکه امت اسلام به دور هم جمع می شوند، گفت: امروز مسلمانان به اهمیت وحدت پی برده اند و آراء و اندیشه ها نسبت به سالهای گذشته به هم نزدیکتر شده اند.

وی با اشاره به خطرات مشترک تهدید کننده امت اسلام ازجمله داعش و دیگر گروههای تروریستی، گفت: همه ما باید با هم به تفاهم و اشتراک برسیم تا بتوانیم گامهای بعدی را در مسیر مقابله با این خطرات برداریم.

میحالفی خاطر نشان کرد: همانگونه که تقریب و وحدت بین مذاهب مهم است، تقریب بین ادیان نیز مهم است و امروز ادیان دیگر از جمله مسیحیان نیز با ما مشکلات مشترک دارند و خطرات مشترکی آنان را نیز تهدید می کند و همه باید دست در دست هم با رژیم صهیونیستی که تروریسم و تکفیر را به وجود آورده است به مقابله برخیزیم و بزرگان ادیان برای این منظور باید با هم به بحث و تبادل نظر بنشینند.

رئیس شورای دارالافتای اروپا  تأکید کرد: اگر ما بتوانیم به وحدت برسیم، بر اساس گفته خداوند" کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله" با تعداد کم هم می توانیم بر تعداد زیاد دشمنان پیروز شویم.
https://taghribnews.com/vdcgyz9xnak9xq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی