تاریخ انتشار۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 256907

درخواست نماینده پارلمان انگلیس برای تحقیق درباره لابی صهیونیستی

رهبر حزب کارگر و نماینده پارلمان انگلیس، در نامه‌ای به ترزا می، نخست‌وزیر این کشور، تحقیق رسمی درباره رسوایی لابی‌ رژیم صهیونیستی برای نفوذ در میان سیاستمداران را خواستارشد.
درخواست نماینده پارلمان انگلیس برای تحقیق درباره لابی صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "جرمی کوربین"  رهبر حزب کارگر انگلیس در نامه ای به ترزا می، با هشدار درباره توطئه‌های یک دیپلمات سفارت رژیم اسرائیل برای برکنار کردن مقام‌های ارشد دولت انگلیس تصریح کرد که صهیونیست ها در تلاش برای تضعیف تمامیت دموکراسی هستند.
 
نماینده پارلمان انگلیس در ادامه نامه خود به ترزا می نوشت: با توجه به فیلم منتشر شده، پیداست که یکی از کارمندان سفارت اسرائیل چگونه با آبرو و وجهه وزیر کابینه و دیگر سیاستمداران بازی می کند، سیاستمدارانی که به علت دیدگاههایشان در مورد خاورمیانه مشهورند.
 
وی افزود: بسیاری از اعضای پارلمان و همچنین عموم مردم در این باره به شدت نگرانند چراکه آن را دلیلی در جهت تلاش برای تضعیف تمامیت دموکراسی ما می دانند.
 
کوربین گفت: از اظهارات وزیر امور خارجه با این مضمون که پرونده این موضوع بسته شده نگران شدم، چرا که این موضوع با امنیت ملی گره خورده است. بنابراین از شما می خواهم که با این موضوع بر این اساس (امنیت ملی) برخورد شود.
 
 یک دیپلمات صهیونیست و شاغل در سفارت رژیم اشغالگر صهیونیستی در لندن به دنبال راه‌اندازی گروه‌های حامی این رژیم در میان اعضای حزب کارگر انگلیس و کنار زدن رهبر ضد اسرائیلی این حزب بود.
 
شبکه قطری الجزیره پیشتر گزارش داده بود نتایج تحقیقات مخفیانه این شبکه خبری در طول 6 ماه گذشته از وجود یک لابی زیرزمینی رژیم صهیونیستی در انگلیس برای توطئه علیه سیاستمداران ضد اسرائیلی در این کشور پرده برمی‌دارد.
 
یک خبرنگار مخفی الجزیره با اسم مستعار "رابین" در طول 6 ماه گذشته با اعضای این شبکه لابی‌گری در بریتانیا ملاقات کرده است. این شبکه لابی گری با واسطه سفارت رژیم صهیونیستی در لندن از حمایت شدید کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم برخوردارند.
 
"رابین" در این ملاقات‌ها خود را به عنوان یک فعال دانشگاهی با احساسات اسرائیل‌دوستانه شدید و در تلاش برای مبارزه با جنبش تحریم اسرائیل معرفی کرده است.
 
این تحقیق، یافته‌های بی‌شماری دارد، اما الجزیره از اولین مورد آن رونمایی کرده است که بر اساس آن، یک دیپلمات صهیونیست در تلاش برای تخریب سیاستمداران ارشد انگلیسی با نگرش‌های ضد اسرائیلی است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcgz39xuak9ny4.rpra.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی