تاریخ انتشار۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 268201
حجت الاسلام و المسلمین موسوی:

امروز بالاترین عمل صالح در مسئولیت‌های اجتماعی بحث اخوت و اتحاد است

قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی تقریب گفت: امروز بالاترین عمل صالح در مسئولیت‌های اجتماعی بحث اخوت، برادری و اتحاد است و بالاترین گناه و خطا در رسالت‌های اجتماعی تفرقه افکنی است.
امروز بالاترین عمل صالح در مسئولیت‌های اجتماعی بحث اخوت و اتحاد است
به گزارش خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید موسی موسوی قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی تقریب طی سخنانی در دیدار با جمعی از علمای افغانستان که در محل مجمع جهانی تقریب برگزار شد اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی انواع و اقسام فتنه‌ها را علیه امت اسلامی اجرا می‌کند، دیدار علما و نخبگان مؤثر جهان اسلام بسیار ضروری و اثر‌گذار است.
 
وی با تأکید بر افزایش دیدار و گفت‌و‌‌گوی علما و نخبگان جهان اسلام با یکدیگر، اظهار داشت: دیدار علما و نخبگان جهان اسلام در شرایط کنونی عبادت است.
 
قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی تقریب گفت: امروز بالاترین عمل صالح در مسئولیت‌های اجتماعی بحث اخوت، برادری و اتحاد است و بالاترین گناه و خطا در رسالت‌های اجتماعی تفرقه‌افکنی است.
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: امروز تنها راه مقابله با تفرقه افکنی و فتنه‌های دشمنان اسلام این است که علمای مذاهب مختلف اسلامی از نزدیک با یکدیگر گفت و گو داشته باشند و دیدارها و رفت‌وآمدهای آنها افزایش یابد.
 
وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب همواره بر وحدت شیعه و سنی تأکید داشته و این مسئله را در این 38 پیروزی انقلاب به اثبات رسانده است.
 
https://taghribnews.com/vdcgz79xqak93x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی