تاریخ انتشار۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 213201
وزیرخارجه لبنان:

هدف تروریسم صهیونیستی و داعشی ضربه زدن به فلسطین است

وزیرامورخارجه لبنان هدف تروریسم صهیونیستی و داعشی ضربه زدن به فلسطین دانست و بر لزوم وحدت و همبستگی اسلامی برای مقابله با این توطئه تاکید کرد.
هدف تروریسم صهیونیستی و داعشی ضربه زدن به فلسطین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جبران باسیل در دیدار با  ریاض المالکی همتای فلسطینی خود تاکید کرد: امروز برای مقابله با تروریسم صهیونیستی و داعشی که هدفشان ضربه زدن به فلسطین قضیه اصلی امت است، باید متحد شویم.
 
وی افزود: هدف همه تلاشهایی که امروز برای ایجاد اختلاف بین لبنانی و فلسطینی ، فلسطینی و سوری و فلسطینی و امت عربی صورت می گیرد، فراموش شدن فلسطین این قضیه اصلی است و ما باید برای جلوگیری از این توطئه ها، تلاش کنیم تا قضیه فلسطین همواره زنده باشد.
 
وی بر حق مقاومت به عنوان تنها راه ممکن برای ایجاد کشور فلسطینی، تحقق بازگشت فلسطینی ها به سرزمین خود و حمایت از مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس به ویژه مسجد الاقصی تاکید کرد.
 
المالکی نیز با بیان این که فلسطین در شرایط سخت در کنار لبنان می ایستد و از گام ها و تدابیر آن حمایت می کند تاکید کرد که امنیت و ثبات لبنان و مردم آن برای ما بسیار اهمیت دارد و معتقدیم که تروریسم موجب شده تا همه برای مقابله با آن متحد شویم.
 
وی تصریح کرد: اجازه نمی دهیم که جنایات تروریستی بدون توجه به این که چه طرفی پشت سرآن قرار دارد و یا دستور اجرای آن را داده است، به لبنان ضربه بزند.

وزیر خارجه فلسطین گفت: برای ما بسیار سخت است که مشاهده کنیم انسان های بی گناه در برج البراجنه ، مصر ، پاریس و یا هر جای دیگر کشته شوند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgzw9xqak9qx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی