تاریخ انتشار۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : 236162
امام جمعه اهل سنت آق قلا:

قدس قلب مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت آق قلا، گفت: قدس، قبله نخست مسلمانان و قلب فعلی آنان است.
قدس قلب مسلمانان است
«آخوند عبدالحی میرزاعلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب، افزود: قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. وی، ادامه داد: هر گلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است، قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.

مدیر حوزه علمیه اسلامیه روستای میرزاعلی یلقی آق قلا، روز جهانی قدس را نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی دانست و گفت: روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

وی، ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با درایت خاصی که داشتند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا به جهانیان بفهمانند که فلسطین زنده است، تنها نیست و تا آخرین قطره خون از آنها حمایت می کنیم.

امام جمعه اهل سنت آق قلا، مردم را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: با حضور شکوهمند مردم انقلابی و همیشه در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر آق قلا باشکوهتر از همیشه برگزار می شود.

وی، افزود: وظیفه همه مسلمانان است که با هر وسیله ای حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنند.
https://taghribnews.com/vdch--nii23nxzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی