تاریخ انتشار۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 172460
سید علی فضل الله:

عاشورا زمانی برای اصلاح و افزایش وحدت بین ماست

عاشورا باید مناسبتی برای تغییر و اصلاح واقعیت ما و افزایش وحدت بین ما در مبارزه با ظالمین و مستکبرین و تمامی کسانی که سعی در بدنام کردن چهره اسلام دارند، باشد.
عاشورا زمانی برای اصلاح و افزایش وحدت بین ماست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سید علی فضل الله" طی سخنانی به مناسبت احیای ایام محرم در مسجد "الامامین الحسنیین" در "حاره حریک" در جنوب بیروت اعلام کرد: هدف امام حسین(ع) تنها مقابله با یزید در کربلا نبود، بلکه هدفش مقابله با هر فاسد و منحرف و ظالمی در طول تاریخ و در حال و آینده بود.

وی افزود: باید تغییر و اصلاح را از خودمان شروع کنیم. برای شروع تغییر باید افکار خود، سخنان خود و رفتار خود در برخورد با دیگران را تغییر دهیم. هریک از ما باید نقش خود را در مقابله با فتنه هایی که به دست دیگران صورت می گیرد ایفا کنیم و آتش آن را شعله ورتر نکنیم و هرکس سخنی در راستای حب و وحدت دارد آن را ایراد کند و بغض و کینه و دشمنی را از قلب و سخنان و اعمال خود دور کنیم.

فضل الله تصریح کرد: هر یک از ما به منزله آتش نشانی هستیم که می توانیم شعله های فتنه های موجود را خاموش کنیم و گرنه همه ما شکست خواهیم خورد.

وی خاطرنشان ساخت: عاشورا باید مناسبتی برای تغییر و اصلاح واقعیت ما و افزایش وحدت بین ما در مبارزه با ظالمین و مستکبرین و تمامی کسانی که سعی در بدنام کردن چهره اسلام دارند، باشد. ما باید از موسم عاشورا استفاه کرده و از این ایام برای وحدت به دور پرچم امام حسین(ع) بهره ببریم.
https://taghribnews.com/vdch-inzv23nqkd.tft2.html
مرجع : تنا-بیروت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی