تاریخ انتشار۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 257664
خطیب مسجد الاقصی:

انتقال سفارت آمریکا به قدس، اعلان جنگ علیه مسلمانان است

خطیب مسجد مبارک الاقصی تأکید کرد که فلسطینیان انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را به شدت محکوم می کنند، همانگونه که مخالف وجود سفارت این کشور حتی در تل آویو نیز هستند.
انتقال سفارت آمریکا به قدس، اعلان جنگ علیه مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ عکرمه صبری" در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجد الاقصی تأکید کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس به منزله اعلان جنگ نه فقط علیه فلسطینیان، بلکه علیه تمامی عرب ها و مسلمانان است و امت اسلامی و عربی باید برای مقابله با این اقدام وارد عمل شود.
 
شیخ صبری به مصادره اراضی فلسطینیان در قدس اشغالی به منظور ساخت و ساز و توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در این شهر به ویژه بخش قدیمی آن و شهرک سلوان اشاره کرد و نسبت به عواقب و پیامدهای خطرناک عملیات یهودی سازی این رژیم در قدس به شدت هشدار داد.
 
وی در ادامه تخریب منازل فلسطینیان در اراضی اشغالی که آخرین نمونه آن تخریب خانه های روستای ام حیران در النقب اشغالی واقع در فلسطین اشغالی 1948 بود را به شدت محکوم کرد.
 
شیخ عکرمه صبری ضمن اشاره به اینکه تخریب خانه های فلسطینیان اقدامی نژاد پرستانه و ظالمانه است، آن را به استعمار و اشغالگری دولت انگلیس تشبیه کرد.
 
وی همچنین به تعرضات روزانه شهرک نشینان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی و درخواست سازمان های تندرو یهودی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی اشاره و تأکید کرد که مسلمانان بسیار آگاه تر از آن هستند که اجازه تقسیم این مسجد مبارک را بدهند و تمامی طرح های دشمن علیه آن را ناکام می گذارند.
 
 ده ها هزار فلسطینی به رغم تدابیر امنیتی شدید دشمن صهیونیستی در قدس اشغالی، در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی شرکت کردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdch-qnik23nm-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی