تاریخ انتشار۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 257565

هشدار علمای بحرین نسبت به اتخاذ سیاست جدید انقلاب بدون نظر علما

علمای بحرین از مردم خواستند سیاست جدید انقلاب را بدون اطلاع از نظر علما به ویژه شیخ عیسی قاسم اتخاذ نکنند.
هشدار علمای بحرین نسبت به اتخاذ سیاست جدید انقلاب بدون نظر علما
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علمای بحرین در پیامی نسبت به حساسیت و سرنوشت ساز بودن دوران کنونی جهت تحقق مطالبات عادلانه ملت تأکید کرده و افزودند: ادای تکلیف شرعی امر به معروف و نهی از منکر در طلب اصلاح و یاری مظلوم محقق می شود که باید به صورت عمیق در میدان جنبش قابل ملاحظه باشد.

آنان افزودند: این مسأله یک ضمانت الهی به شمار می آید تا خون شهدا بیهوده نرود و تلاش های ما نیز بدون نتیجه باقی نماند؛ محافظت از وحدت کلمه و بیداری در برابر فتنه گران که درصدد ایجاد شکاف در جامعه هستند به شدت ضروری است.

در ادامه این پیام آمده است: صبر، توکل به خداوند، تلاش مضاعف، ثبات و استقامت و آمادگی کامل جهت فداکاری و جانفشانی در راه دین و عزت و کرامت و وطن از مهمترین نیازهای کنونی به شمار می آید.

علمای بحرین بر ضرورت تسمک به اجماع ملی در ادامه جنبش به صورت مسالمت آمیز و به دور از خشونت تأکید کرده و اظهار داشتند: همگان را نسبت به توجه به رهبری حکیمانه و شجاعانه آیت الله شیخ عیسی قاسم فرامی خوانیم به ویژه اینکه تصمیم های سرنوشت ساز به تشخیص و دیدگاه شرعی نیاز دارد و علمای مذهب باید نظر خود را با توجه به مصالح و مفاسد عمومی اعلام کنند.

آنان تأکید کردند که مردم باید با هوشیاری در برابر شایعات بایستند و اجازه ندهند فتنه گران مسائل کذب و بی پایه و اساس را علیه علما منتشر کنند و در این راستا از انتشار سخنان منتسب به علما در فضای مجازی پیش از اطلاع از واقعیت خودداری ورزند.
 
https://taghribnews.com/vdch-qnim23nmmd.tft2.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی