تاریخ انتشار۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 227667

هشدار روسیه درباره ادامه کمک ترکیه به تروریستها / آماده‌باش جنگنده‌های روسی درسوریه

ستادکل ارتش روسیه هشدارداد هم زمان با ادامه کمک ترکیه به جبهه النصره، حدود 10 هزار تروریست تکفیری اطرف استان حلب تجمع کرده‌اند. بیش از 10 فروند جنگنده روسی هم در لاذقیه مستقر شدند.
هشدار روسیه درباره ادامه کمک ترکیه به تروریستها /  آماده‌باش جنگنده‌های روسی درسوریه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سرگئی رودسکوی" رئیس اداره کل عملیات ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد: با وجود پیشرفتی که در زمینه برقراری آتش‌بس در سوریه حاصل شده است، ترکیه همچنان به حمایت تسلیحاتی و تدارکاتی از جبهه النصره ادامه می‌دهد.

رودسکوی با اشاره به اینکه روسیه بارها از آمریکا خواسته است به محدود کردن عملیات جبهه النصره کمک کند، افزود: نیروها و تسلیحات جبهه النصره از مناطقی عبور می‌کنند که آمریکا آنها را به عنوان مناطق تحت کنترل معارضان تعیین کرده بود.

وی تأکید کرد: بیش از 8000 تروریست النصره در حومۀ جنوب غرب حلب و 1500نفر دیگر در شمال این شهر مستقر شده‌اند.

رئیس اداره کل عملیات ستاد مشترک ارتش روسیه افزود: در 24 ساعت گذشته بیش از 300 تروریست، یک تانک و 20 خودروی زرهی وارد حومه این شهر شده‌اند.

رودسکوی اظهارداشت: طبق اطلاعات موثق، تروریست‌ها قصد دارند باهدف قطع راه ارتباطی بین حلب و دمشق، یک عملیات بزرگ انجام دهند و اگر جلوی آنها گرفته نشود، محاصره بخش‌های شمالی سوریه را شاهد خواهیم بود.

درهمین حال نیروهای روسی در پایگاه حمیمیم برای عملیات ضدگروههای تروریستی درحالت آماده باش هستند.
گزارشها حاکیست بیش از 10 فروند جنگنده روسی در پایگاهی در لاذقیه سوریه مستقر شدند.

نخست وزیر سوریه اوایل هفته از تدارک عملیات مشترک ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه، با هدف آزادسازی کامل شهر حلب از چنگال تروریستهای تکفیری سخن گفته بود.



 
https://taghribnews.com/vdch-qniq23ni-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی