تاریخ انتشار۱۹ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۶:۰۱
کد مطلب : 59086
دبیركل مجمع تقریب:

هدف خبرگزاری تقریب وحدت امت اسلامی است

تنا
دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: هدف خبرگزاری تقریب هدفی مقدس یعنی وحدت امت اسلامی است.
هدف خبرگزاری تقریب وحدت امت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله محمد علی تسخیری، در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) با اشاره به گزارش ارائه شده پیشرفتهای خبرگزاری تقریب در روز خبرنگار، تصریح نمود:من از گزارش اخیر بسیار مسرور شدم و امیدوارم شاهد پیشرفت آن به بالاترین جایگاهها و رسیدن آمار بازدید سایت به میلیونها نفر باشم.

رئیس شورای سیاستگذاری خبرگزاری تقریب اهداف این خبرگزاری را مقدس توصیف و خاطرنشان كرد: وحدت امت اسلامی و ایجاد زمینه های لازم برای این مهم هدف اصلی این خبرگزاری است.

وی خبرنگار هوشیار را خبرنگاری دانست كه نقشی بزرگ در جامعه ایفا كند و افزود: نقش خبرنگار همان نقش پیامبران و مصلحین یعنی رساندن حقیقت به دیگران است؛ همانطور كه رسول اكرم در خطبه حجة الوداع فرموده اند: "ألا فلیبلغ الشاهد منكم الغائب" به این معنی هركس از شما كه حقیقت را شاهد بود غایبان را نیز در جریان بگذارد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور فرهنگی با ابراز امیدواری نسبت به اینكه همه خبرنگاران روزی به تعالیم و ارزشهای صحیحی كه در این چارچوب نهاده شده است پایبند باشند، اظهار داشت: خبرنگار باید مبلغ و ناقل حقیقت به دیگران باشد و این امر بر ما واجب است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به انقلابهای مردمی منطقه، تصریح كرد: قیامهای مردمی حركتی مبارك و لطف الهی بر امت اسلامی است كه باعث شد ملتهای اسلامی در برابر مستبدین و طاغوتیان بایستند و آنها را ساقط كنند و حكومتی را تشكیل دهند كه متناسب با خواستهای خودشان بوده است.

آیت الله تسخیری افزود: من معتقدم این حركت مبارك مسیر خود را برای سامان بخشی به امت اسلامی ادامه خواهد داد و نقش مطلوب خود را در این چارچوب به خوبی ایفا خواهد كرد.
https://taghribnews.com/vdch-vnm.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی