تاریخ انتشار۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 276780
سرپرست حجاج ايراني تاكيد كرد:

اسلام دين صلح و همزيستي بين المللي است/ هماهنگي ميان علماي مذاهب مختلف اسلامي؛ يكي از نيازهاي جامعه اسلامي

نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني درديدار با جمعي از علماي شيعه و سني مقيم لندن از اسلام بعنوان دين رحمت ، صلح و همزيستي بين المللي نام برد وتصريح كرد: شيعه وسني بايد دست دردست هم مقابل فتنه گران ايستاده و چهره زيباي اسلام رحماني و عقلاني را به دنيا معرفي كنند.
اسلام دين صلح و همزيستي بين المللي است/ هماهنگي ميان علماي مذاهب مختلف اسلامي؛ يكي از نيازهاي جامعه اسلامي
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت در ديدار جمعي از علما، اساتيد و شخصيت هاي مذهبي و فرهنگي اهل تسنن وتشيع مراكز اسلامي لندن با اشاره به اينكه امام خميني (ره) از بدو پيروزي انقلاب اسلامي همواره بروحدت اسلامي تاكيد داشتند، يكي از نيازهاي جامعه اسلامي را هماهنگي ميان علماي مذاهب مختلف اسلامي توصيف كرد و گفت: امروز هم رهبر معظم انقلاب اسلامي تنها راه نجات امت اسلامي را برقراري انسجام و وحدت ميان آن ها مي دانند.
 
حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر به گرايش و توسعه روز افزون اسلام درجهان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي اشاره و تصريح كرد: اسلامي كه بايد به جهان معرفي شود اسلام مقابله با ظلم و ستم، عدالت خواه براي مردم، طرفدار همزيستي مسالمت آميز با ملت هاي ديگر و طرفدار حفظ و حراست از خانواده و خواستار برخورد توام با عدالت با دشمنانش است.
 
وي افزود: دشمنان اسلام وقتي متوجه شدند اسلام درحال فراگيرشدن در دنياست به فكر مقابله افتادند و در كشورهاي اسلامي توطئه و فتنه اختلاف بين شيعه وسني را راه انداخته و شيعه هراسي را محور فعاليت هاي خود قراردادند و در كشورهاي غير اسلامي هم اسلام هراسي را مطرح كردند.
 
سرپرست حجاج ايراني اضافه كرد: رهبران ايران با اشراف كامل نسبت به اين توطئه ، فراخواندن اهل تسنن براي گرويدن به اهل تشيع را دروغ خواندند و مواضع جمهوري اسلامي ايران دراين زمينه كاملا روشن و مشخص بوده است .
 
وي درادامه مواضع كشورمان درحمايت ازفلسطيني ها و بوسنيايي ها و ملت هاي مظلوم سوريه و عراق و يمن كه اكثرشان اهل سنت هستند يادآور شد و با اشاره به اينكه درافغانستان و پاكستان نيز ما طرفدارامينت و پيشرفت اين دو كشورهستيم، اظهارداشت: ما هيچوقت به دنبال فرقه گرايي نبوده ايم ليكن متاسفانه چون تبليغات جهاني در دست صيونيست هاست، نگذاشته اند اين حرف ما به گوش مردم دنيا برسد.
 
https://taghribnews.com/vdch6-niv23nqqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی