تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : 288183
//ویژه اجلاس بین المللی دیپلماسی وحدت//(49)

ارائه گزارش اتحادیه های در دست تأسیس مجمع تقریب مذاهب، توسط رؤسای این اتحادیه ها

تنا - اختصاصی
هشت اتحادیه جهانی تقریب نهاد در دست تأسیس در پایان اولین اجلاس بین‌المللی "هم‌اندیشی اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت در جهان اسلام" گزارشی از جلسات برگزار شده خود ارائه کردند.
ارائه گزارش اتحادیه های در دست تأسیس مجمع تقریب مذاهب،  توسط رؤسای این اتحادیه ها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، هیأت رئیسه جلسه ارائه گزارش اعضای اتحادیه های در دست تأسیس، آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع تقریب مذاهب، حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم و دکتر ناظمی ارکانی بودند.

دکتر زاهدی، گزارش اتحادیه اندیشمندان؛ دکتر حسینی، گزارش اتحادیه نویسندگان، شعرا و هنرمندان؛ دکتر عباسی، گزارش اتحادیه قهرمانان ورزشی؛ رحماندوست، گزارش اتحادیه ایثارگران؛ دکتر سبحانی، گزارش اتحادیه اقتصاد دانان، دکتر عزیزی، گزارش اتحادیه حقوق دانان؛ آقای ترقی، گزارش اتحادیه فعالان سیاسی و حجت الاسلام حسین زاده، گزارش اتحادیه انساب نبوی را ارائه کردند.

 دکتر تبرائیان مشاور دبیر کل مجمع تقریب مذاهب در ادامه این نشست، گزارشی از عملکرد اتحادیه جهانی علمای مقاومت و جلسات برگزار شده آن تا کنون ارائه کرد و از برگزاری هشتمین نشست بین المللی این اتحادیه در آینده ای نزدیک در لبنان خبر داد.

وی همچنین فعالیتهای کمیته مساعی حمیده را تشرح کرد و از کسانی که تمایل به عضویت در این کمیته دارند تقاضا کرد، به دبیرخانه این اتحادیه در لبنان(به ریاست شیخ ماهر حمود) مراجعه کنند.

همچنین " طوبی کرمانی" رئیس اتحادیه زنان مسلمان، گزارشی از فعالیتهای این اتحادیه در داخل و خارج از کشور  طی سالهای گذشته  و فعالیتهای پیش روی آن ارائه کرد و گفت: قرار است هفته آینده تعدادی از اعضای این اتحادیه برای جمع آوری منابع مالی جهت حمایت از مسلمانان میانمار، عازم بنگلادش شوند.

وی همچنین اشاره کرد که تعدادی از اعضای این اتحادیه با جمع آوری منابع مالی فرزندان بی بضاعت و اما با استعداد کشورهای آفریقایی را تحت حمایت گرفته اند.

وی در پایان بر عملیاتی کردن راهبردهای دیپلماسی وحدت تأکید کرد.
 
https://taghribnews.com/vdch66nix23n6zd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی