تاریخ انتشار۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 178987
روزنامه ایندیپندنت

پول آمریکایی، سیاست صهیونیستی

تنا-لندن
90 درصد از هزینه های انتخاباتی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را ثروتمندان یهودی آمریکا تامین می کنند.
پول آمریکایی، سیاست صهیونیستی

به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از لندن، روزنامه اینیدپندنت نوشت در کارزارهای انتخاباتی نتانیاهو در اسرائیل، نیمی از هزینه های انتخاباتی او را فقط سه خانواده ثروتمند آمریکایی تامین می کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، هفته پیش و درجریان رقابت درون حزب لیکود، به منظور معرفی نامزد نخست وزیری، توانست به راحتی دنی دانون (Danny Danon)، معاون پیشین وزارت دفاع را شکست دهد و اکنون برای انتخابات سراسری در 26 اسفند آماده می شود .

به گزارش ایندیپندنت، 90 درصد هزینه های انتخاباتی او را ثروتمندان یهودی در آمریکا داده اند و نیمی از آن را فقط سه خانواده فالیک (Falic )، شوتنشتاین (Schottenstein) و بوک (Book) اهدا کرده اند.

روزنامه ایندیپندنت نوشت خانواده فالیک، مالک فروشگاههای کالاهای بدون مالیات (Duty Free Americas) در آمریکا و شرکت های طراحی مد و عطر در فرانسه است و نیلی فالیک، مادر خانواده ، رئیس سازمان دوستان نیروی دفاع اسرائیل (Israeli Defence Force) است که در نیویورک مستقر است و برای وزارت دفاع اسرائیل، پول جمع می کند .
جانا (Jana) یکی از عروس های این خانواده، رئیس مشترک سازمان بین المللی زنان صهیونیست (Women’s International Zionist Organistion ) است که بزرگترین تامین کننده خدمات غیردولتی اسرائیل به شمار می رود. اعضای این خانواده 682 هزار دلار به چهار نامزد احزاب سیاسی آمریکا از جمله میت رامنی (Mitt Romney) داده اند که هر چهار نامزد از احزاب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا، قویا از اسرائیل حمایت کرده اند .
به نوشته ایندیپندنت، خانواده شوتنشتاین، مالک بیش از 20 هزار فروشگاه زنجیره ای، عمده فروشی و کفش فروشی در آمریکا، بیش از 3 میلیارد دلار دارایی دارد و به دهها سازمان یهودی، کمک مالی می دهد .
خانواده بوک نیز که مالک سامانه های حمایت از جت (Jet Support Systems, Inc )، بزرگ ترین شرکت اداره هواپیما در جهان است، در زمینه خرید و فروش سهام و نیز گرداوری مجموعه های سکه و مدال فعالیت می کند و از حامیان سرسخت صهیونیسم است .
https://taghribnews.com/vdch66nzq23nqwd.tft2.html
مرجع : روزنامه ایندیپندنت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی