تاریخ انتشار۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 184485
وزیر خارجه سوریه:

تركیه مواضع خود را تغییر دهد

وزیر خارجه سوریه با انتقاد از سیاستهای دولت تركیه در حمایت از جریانهای تكفیری تروریستی، خواستار تغییر مواضع این كشور شد.
تركیه مواضع خود را تغییر دهد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "ولید المعلم" در دیدار با هیاتی از ترکیه به ریاست دوگو برنچیک رییس حزب وطن ترکیه در دمشق، با تاکید بر اینکه مواضع دولت ترکیه در خصوص سوریه در خدمت منافع مردم دو کشور نیست، گفت: این مواضع ترکیه به مردم سوریه و ترکیه آسیب می رساند.

وی بر عمق روابط دوستانه دو ملت ترک و سوریه تاکید کرد و افزود : دولت ترکیه در تفسیر اوضاع سیاسی منطقه به اشتباه افتاده و باید مسوولیت خود در حفاظت از روابط و منافع دو ملت دوست دفاع کرده و در ایجاد صلح و امنیت در منطقه و جهان سهیم باشد.

وزير خارجه سوريه همچنین نسبت به خطر تروریست های تکفیری که نسبت به همه کینه ورزی می کنند و ثبات و آینده منطقه را تهدید می نمایند، هشدار داد.

دوگو برنچیک رییس حزب وطن ترکیه نیز بر همبستگی مردم کشورش با مردم سوریه در مقابله با تروریسم تاکید کرد و گفت : سیاست های اردوغان باعث شده، تروریست ها ، منطقه را به آتش بکشانند و خواست آمریکا و اسراییل در ویران کردن کشورهای منطقه را به اجرا در آورند .
https://taghribnews.com/vdch6knzm23n6kd.tft2.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی