تاریخ انتشار۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : 217686

خطیب کوفه خواهان قطع روابط دیپلماتیک عراق با عربستان شد

خطیب نماز جمعه کوفه، قطع روابط دیپلماتیک با عربستان سعودی و همه دولتهای حامی تروریسم را خواستار شد.
خطیب کوفه خواهان قطع روابط دیپلماتیک عراق با عربستان شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از العالم، "سید مهند الموسوی" در خطبه نماز جمعه مسجد کوفه گفت: از دولت عراق می خواهیم روابط دیپلماتیک خود را با دولتهای حامی تروریسم و از جمله آنها عربستان قطع کند. وی تأکید کرد که عراق باید در واکنش به جنایت اعدام شیخ نمر، کالاهای عربستان را تحریم کند.

مهند الموسوی افزود: تحریم کالاهای آل سعود به معنای آن است که در واکنش به این جنایت به آنان ضربه اقتصادی وارد کرده ایم؛ آنان درآمدهای میلیاردی را که از فروش کالاهایشان به دست می‌آورند، برای کمک مالی و تسلیحاتی به داعش هزینه می کنند تا ما را بکشند.

الموسوی اظهار داشت: دولت عراق باید کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی ما را تقویت کنند، تا آنها بتوانند بازار را با کالاهای ملی و تولیدی خودمان تأمین کنند؛ دیگر ذلت و توسل به قاتلان و مجرمانی که جوانان ما را کشته و سرزمین ما را ویران کرده‌اند، کافی است.

الموسوی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیسم نقشه کشیده اند که این سرزمین را تکه تکه و ملتها را آواره کنند و جنایت قتل شیخ نمر توسط سران "صهیووهابی" یکی از حلقه های همین زنجیره خونبار است، درست همانند همان کاری که مسؤولان نیجریه با حمایت همین کشورها مرتکب شدند و کشتار وحشیانه ای را در حسینیه بقیه الله در نیجریه انجام دادند و انسانهای بیگناهی را کشتند و این در حالی است که هنوز از سرنوشت شیخ الزکزاکی خبری در دست نیست.
 
 
https://taghribnews.com/vdch6qni-23nz-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی