تاریخ انتشار۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 257989
روحانی اهل سنت لبنان:

باید عزت و شکوه امت با وحدت اسلامی بازگردد/ رژیم صهیونیستی و تروریست ها دو روی یک سکه هستند

رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان تاکید کرد: وضع کنونی امت اسلامی که در شکاف قرار دارد باید در برابر اراده نیروهای مقاومت تغییر یافته و عزت و شکوه امت با وحدت اسلامی بازگردد.
باید عزت و شکوه امت با وحدت اسلامی بازگردد/ رژیم صهیونیستی و تروریست ها دو روی یک سکه هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ هشام منقاره در دیدار جمعی از شخصیت های فلسطینی و لبنانی گفت: قدس شریف تا ابد پایتخت فلسطین یکپارچه است و هیچ تصمیم آمریکایی استعماری نمی تواند این مساله را تحت تاثیر قرار دهد.
 
وی افزود: تأکید دونالد ترامپ بر پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس در چارچوب توطئه طولانی مدت غرب به ویژه آمریکا و حمایت از رژیم اشغالگر قرار دارد.
 
این روحانی اهل تسنن با اشاره به اینکه گزینه صلح هیچ فایده ای ندارد، تصریح کرد: ما به عنوان اعضای مقاومت هیچ ایمانی به گفت وگو و مذاکره با رژیم صهیونیستی نداریم زیرا فلسطین در آینده ای نزدیک یا دور به ملت بازگشته و اشغالگران اخراج خواهند شد.
 
عضو اتحادیه علمای شام ادامه داد: وضع کنونی امت اسلامی که در شکاف قرار دارد باید در برابر اراده نیروهای مقاومت تغییر یافته و عزت و شکوه امت با وحدت اسلامی بازگردد.
 
شیخ هشام منقاره همچنین با ابراز خرسندی از جلوگیری از انجام عملیات انتحاری در خیابان الحمراء بیروت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و تروریست ها دو روی یک سکه هستند.
 
 
https://taghribnews.com/vdch6qniw23nmwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی