تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 257781

هشدار اتحادیه جهانی علمای مسلمان به ترامپ

اتحادیه جهانی علمای مسلمان درباره عواقب و پیامدهای خطرناک و ناگوار تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس هشدار داد.
هشدار اتحادیه جهانی علمای مسلمان به ترامپ
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این اتحادیه با انتشار بیانیه ای خواستار حمایت گسترده امت اسلامی از مسأله فلسطین شد.  این اتحادیه در بیانیه خود امت اسلامی و رهبران آن را به عمل به وظایف و مسئولیت های خود در قبال قدس و فلسطین تشویق کرد و گفت: شکاف جهان اسلام موجب سوء استفاده دشمنان و فرصت طلبان برای تضعیف این امت می گردد.
 
در این بیانیه آمده است که اندیشمندان، علما و رهبران امت اسلام هرگز انتقال سفارت آمریکا به قدس را نخواهند پذیرفت و اجرای چنین تصمیمی موجب تشدید تنش و بحران در منطقه می شود.

خبر دیگر اینکه، مفتی قدس و سرزمین فلسطین درباره عواقب تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس هشدار داد؛ "شیخ محمد حسین" تأکید کرد: این اقدام موجب تشدید تنش و بی ثباتی در منطقه و جهان می شود.

وی خاطرنشان ساخت: انتقال سفارت آمریکا به قدس موجب تحریک و جریحه دار شدن احساسات دینی مسلمانان و مسیحیان می شود.

وی با بیان اینکه، ویژگی شهر بیت المقدس اجازه انتقال سفارت آمریکا به این شهر را نمی دهد، افزود: این تصمیم ترامپ با تمامی قوانین و موازین بین المللی تعارض دارد.

این چهره دینی فلسطین خاطرنشان ساخت که صلح بدون تحقق اصول و آرمان های ملی فلسطینیان برقرار نمی شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdch6qniz23nmqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی