تاریخ انتشار۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 187086

هنرمندان انگلیسی هم به جمع تحریم کنندگان رژیم صهیونیستی پیوستند

تنا-لندن
هنرمندان از دولت انگلیس خواستند تا اتحادیه اروپا را به منظور تحریم فوری اسرائیل، تحت فشار قرار دهد تا اشغاگران صهیونیست، به قوانین بین الملل احترام بگذارند، ساخت شهرک های صهیونیست نشین را پایان دهند و با خروج از سرزمین های اشغالی، محاصره غزه را متوقف کنند.
هنرمندان انگلیسی هم به جمع تحریم کنندگان رژیم صهیونیستی پیوستند
شماری از مشهورترین هنرمندان انگلیسی، به فراخوان درخواست تحریم فوری رژیم صهیونیستی پاسخ مثبت دادند.
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از لندن، پس از این که ائتلاف همدردی با فلسطینیان (Palestine Solidarity Campaign) خواهان تحریم فوری رژیم اسرائیل شد، شماری از هنرمندان مشهور انگلیسی از جمله ماکسین پیک (Maxine Peake) هنرپیشه، برایان انو (Brian Eno) آهنگساز  و کن لوچ (Ken Loach) فیلمساز، به این فراخوان پیوستند و تحریم رژیم صهیوینستی را خواستار شدند. این فراخوان در پی سخنان بنیامین نتانیاهو، یک روز پیش از برگزاری انتخابات در سرزمین های اشغالی صورت گرفت که وی مدعی شد با تشکیل کشور فلسطین، مخالفت خواهد کرد و به ساخت شهرک های صهیونیست نشین، ادامه خواهد داد.
شماری از هنرمندان انگلیسی، این هفته در نامه ای که در روزنامه گاردین منتشر شد، نوشتند بدون تحریم اسرائیل، فلسطینیان آینده ای نخواهند داشت و آپارتاید در سرزمین های اشغالی و نیز محاصره غزه، ادامه خواهد یافت. این هنرمندان از دولت بعدی انگلیس خواستند تا اتحادیه اروپا را به منظور تحریم فوری اسرائیل، تحت فشار قرار دهد تا اشغاگران صهیونیست، به قوانین بین الملل احترام بگذارند، ساخت شهرک ها را پایان دهند و با خروج از سرزمین های اشغالی، محاصره غزه را متوقف کنند. هیو لنینگ (Hugh Lanning) رئیس ائتلاف همدردی با فلسطینیان، بنیامین زفانیاه (Benjamin Zephaniah) شاعر، اهداف سوئیف (AhdafSoueif) داستان نویس، پاول لاورتی (Paul Laverty) نمایشنامه نویس و دکتر کارما نابلسی (Karma Nabulsi) استاد دانشگاه و نویسنده فلسطینی نیز این نامه را امضا کرده اند. 
به گزارش ائتلاف همدردی با فلسطین، نامه درخواست تحریم فوری اسرائیل را تاکنون و در کم تر از یک هفته، بیش از ده هزار نفر در پایگاه اینترنتی این ائتلاف امضا کرده و از دولت  انگلیس خواسته اند تا تحریم علیه اسرائیل را پی بگیرد. همچنین تاکنون بیش از 28 هزار رایانامه برای نامزدهای انتخابات عمومی انگلیس ارسال کرده اند تا آنان پاسخ دهند در صورت ورود به مجلس، از تحریم فوری تسلیحاتی اسرائیل حمایت خواهند کرد یا خیر. بدین ترتیب، مسلمانان انگلیس و هواداران فلسطین در این کشور، در این دور از انتخابات عمومی مجلس، با آمادگی و هوشیاری بیش تری رای خواهند داد تا صهیونیست ها و هوادارانشان، برای ورود به مجلس انگلیس، با دشواری بیش تری روبرو شوند. قرار است پاسخ نامزدهای احزاب به درخواست های هواداران فلسطین، پیش از انتخابات عمومی انگلیس، در پایگاه اینترنتی ائتلاف همدردی با فلسطین منتشر شود تا رای دهندگان، با چشم باز رای دهند. انتخابات عمومی در انگلیس به منظور تشکیل مجلس عوام و نیز دولت بعدی انگلیس، در 17 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

 
https://taghribnews.com/vdch6qnz-23n6vd.tft2.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی