تاریخ انتشار۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : 279985
خطیب جمعه تهران:

قلع و قمع داعشی ها واجب شرعی است/ آمریکا در خط مقدم زیر پا گذاشتن حقوق بشر است

خطیب جمعه تهران تاکید کرد:قلع و قمع داعشی ها واجب شرعی است، به خصوص آن شمری که همراه این شهید ما با خنجر می آمد که امیدوارم او نیز به زودی توسط سپاه و حزب الله به درک واصل شود.
قلع و قمع داعشی ها واجب شرعی است/ آمریکا در خط مقدم زیر پا گذاشتن حقوق بشر است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران ضمن گرامیداشت یاد شهید محسن حججی مدافع حرم اظهار داشت: در خصوص این شهید بزرگوار نکاتی هست؛ مانند اینکه شهید حججی از رویش های انقلاب است. کسانی از ابتدای انقلاب تا به حال از این مسیر بریدند، چراکه انقلاب همچون قطاری است که در هر ایستگاه عده ای پیاده و عده ای سوار می شوند.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: این شهید از نسل سوم انقلاب ما محسوب می شود و شهادتش پیامی داشت و آن این بود که نسل دوم و سوم در دفاع از انقلاب اگر با انگیزه تر از نسل اول نباشند، همانند آنها هستند.
 
آیت الله خاتمی با بیان اینکه من از زبان شما مردم از فرماندهان رشید اسلام به ویژه حاج قاسم سلیمانی که گفته اند انتقام این شهید را خواهیم گرفت تشکر می کنم، گفت: شما فرماندهان سپاه تجلی صفت منتقم خداوند هستید و دشمنان یقین داشته باشند که هر گاه سپاه می گوید انتقام خواهیم گرفت، انتقام سختی در انتظار آنها است.
 
وی تصریح کرد: قلع و قمع داعشی ها واجب شرعی است، به خصوص آن شمری که همراه این شهید ما با خنجر می آمد که امیدوارم او نیز به زودی توسط سپاه و حزب الله به درک واصل شود.
 
آیت الله خاتمی گفت: بدترین جنایات را داعشی ها با نام الله اکبر می کنند، آنها مسلمان و لا اله الا الله گو را می کشند و همزمان الله اکبر می گویند، لعنت خدا بر شما که این چنین از نام مبارک خداوند استفاده می کنید. شما مسلمان نیستید.
 
وی تصریح کرد: این خون های پاک سرمایه نفیس کشورند و کمترین توهین به این خون های پاک شرکت در جنایات داعش است، اصحاب قلم، صاحبان کانال ها و سایت های خبری مراقب باشید که از خطوط قرمزعبور نکنید.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون مسئله حقوق بشر امریکایی گفت: آمریکا باید از اظهار نظر در خصوص عدم رعایت حقوق بشر در سایر کشورها خجالت بکشد چرا که آمریکا خود در خط مقدم زیر پا گذاشتن حقوق بشر است.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: غربی ها امروز می بینند داعشی که خود پرورش دادند و حمایت کردند در اسپانیا هم جنایت می کند و اگر مردم کشورهای غربی می خواهند که از این بلا به دور باشند باید از دولت های خود بخواهند که دست از حمایت از گروه های تروریستی بردارند.
 
عضو مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: ۳۰ مرداد سالگرد به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی است و ما نباید جنایت ها و اشغالگری های رژیم صهیونیستی را از یاد ببریم. همچنین سالروز بازگشت آزادگان به وطن را داریم که آن را هم گرامی می داریم و در پایان انتصاب اعضای مجمع تشخیص مصلحت و به ویژه شخص آیت الله هاشمی شاهرودی را به ریاست آن مجمع تبریک و تهنیت عرض می کنیم.
 
https://taghribnews.com/vdch6wnim23nqwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی