تاریخ انتشار۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۱
کد مطلب : 186320
مدير حوزه علميه حصارچه (رازو جرگلان):

با اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در سال 94 ، اتحاد هرچه بیشتر دولت و ملت ایران به نمایش گذاشته خواهد شد

روحانی اهل سنت جرگلان گفت:ملت ایران هرساله در روز آغازین عید نوروز، شاهد فرمایشات حکیمانه رهبرمعظم انقلاب دررسانه ها هستند، که این نامگذاری سالها با درایت و ذکاوت منحصر به فرد معظم له ،صورت می گیرد که شعار سال ۹۴ یعنی «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نیز همچون سال های گذشته بر عزت، تعالی و رشد کشور در عرصه های گوناگون می افزاید و تمای نیرنگ ها ودسیسه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران را خنثی خواهد کرد.
با اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در سال 94 ، اتحاد هرچه بیشتر دولت و ملت ایران به نمایش گذاشته خواهد شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج آنا آخوند پروانه" مدیر حوزه علمیه اهل سنت حصارچه رازو جرگلان در گفتگو با خبرنگار تقریب پیرامون شعار سال 94 یعنی "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" اظهار داشت: در سال 94 تمامی مسوولان به خصوص دولت و آحاد مردم وظیفه دارند، این منویات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنند، تا دشمنان این کشور همچون سال های گذشته در اجرایی کردن نقشه های شومشان با شکست مواجه شوند.

آخوند پروانه تصریح کرد: مقام معظم رهبری، با انتخاب شایسته، عنوان سال 94مبنی بر "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" وحدت و ارتباط بیش از پیش دولت خدمتگذار و مردم را تقویت و نقش مردم را در اجرایی کردن برنامه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و...بیش از پیش افزایش دادند که این ها در پیشرفت کشور قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

وی بیان داشت: شعارسال 94 دارای پیام های فراوانی است، که یکی از این پیام ها این است که رهبرمعظم انقلاب ملت ایران را، ملتی، شجاع، فهیم و بزرگ می دانند و از مردم ایران خواسته است که دولت را در روند توسعه و پیشرفت سریع این کشور در تمامی زمینه ها همچون سال های گذشته همیاری نموده و همکاری لازم را انجام دهند.

آخوند پروانه افزود: با اجرایی کردن منویات رهبری، در سال 94 وحدت و اتحاد بی نظیر دولت و ملت ایران به نمایش گذاشته خواهد شد، که این وحدت پاسخ دندان شکنی بر دشمنان این  انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت حصارچه تصریح کرد:ملت فهیم ایران همواره به درستی ثابت کرده اند، که همیشه  پشتیبان نظام و انقلاب هستند و از هیچ تلاشی در راستای رسیدن به پیشرفت و تعالی روز افزون کشور فروگذار نیستند و درسال جاری نیز با تحقق شعار"دولت و ملت، همدلی و همزبانی" در راستای توسعه، پیشرفت و سازندگی بیش از پیش میهن اسلامی حماسه خواهند آفرید.
https://taghribnews.com/vdchi-nzv23n6xd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی