تاریخ انتشار۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 268428

​حمله به ساختمان تلویزیون افغانستان در ننگرهار

مقامات افغانستانی از حمله چندین فرد مسلح به ساختمان تلویزیون افغانستان در ولایت ننگرهار و ادامه درگیری ها میان این افراد و نیروهای امنیتی کشور خبر دادند.
​حمله به ساختمان تلویزیون افغانستان در ننگرهار
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات افغانستانی نوشت: سه عامل انتحاری به همراه چند فرد مسلح دیگر، به محل شبکه تلویزیونی افغانستان (آرتی‌ای) در شرق جلال‌آباد یورش برده و دو تن از آن‌ها خود را منفجر کردند.
 
"عطاءالله خوگیانی"، سخنگوی والی منطقه، ضمن تایید خبر حمله شورشیان به ساختمان این شبکه خاطرنشان کرد که هنوز هدف و هویت عوامل این حمله مشخص نیست.
 
گفته می‌شود یکی از این افراد هم‌چنان در مقابل نیروهای امنیتی افغانستانی مقاومت می‌کند و درگیری‌ها به این ترتیب تاکنون ادامه پیدا کرده است.
 
"نجیب‌الله کامه وال"، رئیس بیمارستان جلال‌آباد نیز گفت: تاکنون ۶ زخمی به این مرکز منتقل شده است که سه نفر آنان سر پایی مداوا شدند و سه نفر هنوز تحت درمان هستند.
 
ساختمان رادیو و تلویزیون در نزدیکی مقر والی ولایت ننگرهار قرار دارد. در نزدیکی این ساختمان چند هتل و همچنین حوزه اول امنیتی پلیس قرار دارد. سال گذشته این حوزه هدف حمله مهاجمان انتحاری قرار گرفت.
 
https://taghribnews.com/vdchi6ni623n-kd.tft2.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی