تاریخ انتشار۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 272928
رئیس اوقاف اهل سنت عراق هشدار داد:

فتنه گران به دنبال توطئه و تجزیه عراق هستند/ما عراق متحد و یکپارچه رو دوست داریم

شیخ عبداللطیف الهمیم :برخی سران و شخصیت هایی که تاریخ مصرف سیاسی آنها سپری شده است، در صدد ایجاد دوباره فتنه طایفه ای هستند و می خواهند رأی و نظر اشتباه خود را به نام اهل سنت ثبت کنند.
فتنه گران به دنبال توطئه و تجزیه عراق هستند/ما عراق متحد و یکپارچه رو دوست داریم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، " شیخ عبداللطیف الهمیم" رئیس اوقاف اهل سنت عراق در سخنانی در تلویزیون عراق گفت: نسل کنونی اهل سنت عراق، دوران سخت و دشواری را پشت سر گذاشتند که شاید بتوان آن را سخت ترین دوران اهل سنت در تاریخ عراق دانست.

وی افزود: آوارگی و زندگی در اردوگاه ها تأثیرات منفی زیادی بر نسل آینده اهل سنت خواهد داشت، زیرا اهل سنت عراق پیش از این سابقه آوارگی نداشتند.

رئیس اوقاف اهل سنت عراق در ادامه ضمن مخالفت با نظریه جدا شدن جغرافیایی اهل سنت عراق و تشکیل اقلیم سنی گفت: برخی سران و شخصیت هایی که تاریخ مصرف سیاسی آنها سپری شده در صدد ایجاد دوباره فتنه طایفه ای هستند و می خواهند رأی و نظر اشتباه خود را به نام اهل سنت ثبت کنند، اما همه باید بدانند که ما کشور عراق را به گونه ای دوست داریم که متحد و یکپارچه باشد و اجازه نخواهیم داد اوضاع کشور به خانه اول برگردد و برخی با پروژه های فتنه انگیز خود بخواهند با احساسات مردم و سرنوشت عراق بازی کنند.
https://taghribnews.com/vdchiini623nqwd.tft2.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی