تاریخ انتشار۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 211826
رئیس شورای سیاسی انصار الله:

سازمان ملل بیش از حد به عربستان فرصت داده است

رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن: جامعه جهانی و در رأس آن، سازمان ملل فرصت کافی را برای کشتار مردم یمن و ارتکاب شنیع‌ترین جنایت‌ها، به نظام عربستان داده اند.
سازمان ملل بیش از حد به عربستان فرصت داده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری سبأ، صالح الصماد، رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: هشت ماه تجاوز برای تسویه حساب‌ جامعه بین الملل با مردم یمن کافی است. هشت ماه تجاوز حتی برای کسانی که نمی‌شنوند یا تلاش می‌کنند همه چیز را انکار کنند کافی است تا پستی ائتلاف متجاوز عربستان و آمریکا را درک کنند، و همگان باید بدانند که تلاش برای تحمیل محال بر مردم یمن هرگز به سرانجام نخواهد رسید.
 
 وی افزود: مرد یمن هیچگاه خطری برای هیچ کس نبوده‌اند. آنچه که ما همواره خواهان آن هستیم زندگی مستقل و باعزت است به گونه ای که تحت سلطه بیگانگان نباشیم و خود، تصمیم گیرنده باشیم. این خواسته مشروعی است که مانند خواسته‌های بقیه مردم منطقه و جهان است.
 
رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: تعلل ورزیدن برای دادنِ وقت بیشتر به ائتلاف سعودی هیچ فایده‌ای نخواهد داشت و هیچ چیزی را برای آن‌ها محقق نخواهد کرد. آنها فقط می توانند با این مواضع شکست خورده، رنج و مشکلات مردم یمن را بیشتر کنند.
 
وی گفت: منفعت کشور و منطقه، در حمایت از خواسته‌های مردم یمن برای توقف تجاوز، پایان محاصره، مجازات مجرمان و ایفای نقشی مثبت در حل و فصل بحران یمن است.
 
الصماد درباره تلاش اسماعیل ولد الشیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن گفت: مردم یمن نباید بر روی این تلاش‌ها حساب باز کنند چراکه این تلاش‌ها همچون تلاش‌های قبلی است. مردم یمن باید بر خدا تکیه و برای تقویت پایداری و مقاومت در میدان تلاش کنند. اگر جامعه جهانی موضع جدی داشت از طریق توقف تجاوز، لغو محاصره، مشخص کردن جدول زمانی برای آن و ورود به تفاهم‌های جدی، صداقت خود را نشان می‌داد. غیر از این، هرگونه تلاشی مانند سراب است و برای دادن وقت بیشتر به متجاوزان جهت تحقق اهداف خود و منحرف کردن وجدان جهانی صورت می گیرد.
 
https://taghribnews.com/vdchizni-23nz6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی