تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 221122
همزمان با دهه شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی :

بازدید نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از مساجد شهرستان روانسر

همزمان با دهه شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام کرمی از هشت مسجد اهل سنت شهرستان روانسر دیدار و با امام جماعت و هیئت امنای این مساجد نشستی صمیمانه برگزارکرد.
بازدید نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از مساجد شهرستان روانسر

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، در این بازدیدها که از مساجد محمد رسول الله (ص) و مسجد قبا در شهر شاهو، مسجدالنبی (ص)در روستای قوری قلعه، مسجد بلال حبشی در روستای قلعه گاه، مسجد امام محمد غزالی در روستای شبانکاره و همچنین مساجد ویس القرن، امام شافعی و بلال حبشی از شهر روانسر، انجام شد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در جریان فعالیت های فرهنگی و قرآنی این مساجد قرار گرفت و پیشنهاداتی مطرح شد.

حجت الاسلام کرمی در این بازدیدها مهمترین هدف از این بازدید را تشکر از فعالیتهای متولیان مساجد و همچنین کسب آگاهی از فعالیتها، دغدغه ها و مشکلات موجود در مساجد اهل سنت عنوان کرد و همچنین درجهت رفع برخی مشکلات مطرح شده قول مساعدت و پیگیری لازم را داد.

هیأت دفتر استانی با حضور در منزل "ماموستا ملا عبد الله غفوری" امام جمعه شهرستا روانسر، ضمن ارائه مباحثی از این بازدید یک روزه، آغاز یوم الله دهه مبارک فجر به ایشان تبریک گفته شد.

ماموستا غفوری با ابراز خرسندی از این سفر، به بیان نکاتی درباره وضعیت مساجد در روانسر پرداخت و همچنین با تبریک ایام فرخنده دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران باید قدردان نظام اسلامی و وجود مقام معظم رهبری باشند که بسیار هوشمندانه و با درایتی خاص این کشور را راهبری می کند.
 
https://taghribnews.com/vdchiznii23nizd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی