تاریخ انتشار۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 256043

تظاهرات بحرینی ها در حمایت از مرجعیت/ برنامه های انقلابیون برای شکست محاصره الدراز

نقاط مختلف بحرین در حمایت از شیخ عیسی قاسم صحنه برپایی تظاهرات گسترده علیه رژیم آل خلیفه است .
تظاهرات بحرینی ها در حمایت از مرجعیت/  برنامه های انقلابیون برای شکست محاصره الدراز
با گذشت 200 روز از محاصره شدید مردم منطقه الدراز در حمایت از شیخ عیسی قاسم عالم برجسته بحرینی که توسط رژیم آل خلیفه سلب تابعیت شده است و قطع تمام راه های مواصلاتی این منطقه و آب آشامیدنی و جلوگیری از ورود مواد غذایی ، مقاومت مردم بحرین همچنان  ادامه دارد
هزاران بحرینی برای اعلام حمایت از شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی در تظاهراتی مقابل منزل شیخ عیسی قاسم در محله الدراز در حومه منامه پایتخت بحرین ٰٰ ٰشرکت داشتند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعارهایی بر حمایت خود از شیخ عیسی قاسم تاکید داشتند.شرکت کنندگان در این تظاهرات تاکید داشتند هرگز حاضر نمی شوند رهبرشان را تسلیم رژیم بحرین کنند. در بخشهای دیگری از شیخ نشین بحرین، تظاهرات مشابهی برگزار شد. طرفداران شیخ عیسی قاسم از بیش از دویست روز پیش در مقابل خانه او تجمع می کنند تا حمایت خود را از وی اعلام کنند.
این تجمع  پس از آن برگزار می شود که رژیم آل خلیفه حاکم بر بحرین، تابعیت شیخ عیسی قاسم را ابطال کرد.
این روحانی بحرینی با اتهاماتی ازقبیل پولشویی و جمع آوری غیرقانونی پول مواجه است. جلسه محاکمه شیخ عیسی قاسم در بحبوحه سرکوب شدید تظاهرات مسالمت جویانه مردم بحرین برگزار می شود. این تظاهرات از سال دو هزار و یازده شروع شده است.
در همین حال عضو ارشد مجلس علمای بحرین با اشاره به شرایط بحرانی در منطقه الدراز گفت: افرادی که در اطراف منطقه الدراز تحصن کردند افرادی کاملا فدایی و آماده دفاع از شیخ عیسی قاسم هستند، به طوری که وصیت های خود را نوشتند و کفن هایشان را به همراه دارند.با گذشت 200 روز از محاصره شدید مردم منطقه الدراز در حمایت از شیخ عیسی قاسم عالم برجسته بحرینی که توسط رژیم آل خلیفه سلب تابعیت شده است و قطع تمام راه های مواصلاتی این منطقه و آب آشامیدنی و جلوگیری از ورود مواد غذایی ، مقاومت مردم بحرین همچنان  ادامه دارد.

 
https://taghribnews.com/vdchk-nix23nmvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی