تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۱
کد مطلب : 172749
حماس:

صهیونیست ها آرزوی تخریب مسجدالاقصی را به گور می برند

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به رغم تشدید تجاوزات و جنایت ها علیه قدس و مسجد الاقصی و ادامه حفاری ها در زیر این مسجد مبارک، آرزوی تخریب آن را به گور خواهد برد.
صهیونیست ها آرزوی تخریب مسجدالاقصی را به گور می برند
به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، فتحی حماد روز جمعه در جریان مشارکت در راهپیمایی روز خشم تصریح کرد که مقاومت همچنان در حال آماده سازی خود برای نبرد آزاد سازی فلسطین است.
 
حماد افزود: «لحظه ای دست از سلاح برنمی داریم و مبارزان قسام شب و روز در حال آماده سازی و تقویت توان نظامی خود هستند و روز تسویه حساب با دشمن صهیونیستی بسیار نزدیک است.»
 
وی علمکرد و سیاست های تشکیلات خودگردان در کرانه باختری و ادامه همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی به رغم تشدید تجاوزات این رژیم علیه شهروندان و مقدسات قدس را به شدت محکوم و تاکید کرد که حماس با کسی تعارف ندارد و تشکیلات خودگردان هر چه سریع تر باید به دامان ملت بازگردد. 
 این عضو دفتر سیاسی حماس کشورهای اسلامی و عربی را به تحرک و قیام فوری برای دفاع از مسجد الاقصی و حمایت از مقاومت و ملت فلسطین فراخواند.
 
فتحی حماد اشاره کرد که طرح های شوم دشمن صهیونیستی و اشغالگری آن رو به زوال و نابودی است و این رژیم هرگز با تشدید جنایت های خود نخواهد توانست عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.
 
https://taghribnews.com/vdchkinzw23nqqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی