تاریخ انتشار۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 284745

افتتاح ساختمان جدید اداری دانشگاه مذاهب اسلامی با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

با حضور آیت الله اراکی؛ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و ریاست هیئت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی و اعضای هیئت امنا، ساختمان جدید اداری، خوابگاهی و سلف جدید دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی افتتاح شد.
افتتاح ساختمان جدید اداری دانشگاه مذاهب اسلامی با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)؛ روز گذشته و همزمان با برگزاری نشست ماهانه هیئت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی، مراسم افتتاح ساختمان های جدید اداری، خوابگاهی و سلف جدید دانشجویان دانشگاه با حضور آیت الله اراکی؛ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و ریاست هیئت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی ، دکتر مختاری ریاست دانشگاه و اعضای هیئت امنا برگزار شد.
 
دکتر محمدرضا گلرو «معاون توسعه، پشتیبانی و مدیریت منابع» دانشگاه در این باره گفت: در راستای کاهش و مدیریت هزینه ها و بهبود خدمات اداری و به منظور رعایت مولفه های اقتصاد مقاومتی، دانشگاه مذاهب اسلامی اصلاح ساختار فیزیکی بخش های اداری، آموزشی و.. را در اولویت کاری خود قرار داده است. لذا در این راستا همزمان با ایام تعطیلات تابستانی دانشگاه طرحی مبنی بر جابه جایی بخش های اداری و خوابگاهی و تجمیع آنها تهیه شد که براساس آن کلیه بخش های اداری در یکی از ساختمان های موجود تجمیع می گردد.
 
وی افزود: براساس این طرح و با این هدف، کار ساخت و تعمیر و بازسازی ساختمان های مذکور به فوریت و با تلاش شبانه روزی کلیه همکاران عملیاتی شد و روز سه شنبه 28 شهریورماه همزمان با برگزاری نشست ماهانه هیئت امنای دانشگاه به دست مبارک حضرت آیت الله اراکی؛ دبیرکل محترم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و ریاست هیئت امنای دانشگاه و اعضای محترم هیئت امنا ساختمان های جدید اداری، مجموعه متمرکز خوابگاه پسران و سلف سرویس اختصاصی دانشجویان افتتاح گردید.
 
گلرو ضمن قدردانی از حمایت ها و رهنمودهای دکتر مختاری ریاست دانشگاه و زحمات و همکاری کلیه همکاران در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: برنامه اصلاح ساختار فیزیکی دانشگاه همچنان در حال اجراست و سازماندهی فیزیکی واحدهای انتظامات، رفاهی و گروه های آموزشی نیز در برنامه های جاری در حال پیگیری است.


 
https://taghribnews.com/vdchkknim23n6qd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی