تاریخ انتشار۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 275943

هنیه خواستار برگزاری اجلاس فوق العاده سران کشورهای عربی و اسلامی شد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" خواستار خیزش عمومی در روز جمعه و برگزاری اجلاس فوق العاده سران کشورهای عربی و اسلامی به منظور مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد مبارک الاقصی شد.
هنیه خواستار برگزاری اجلاس فوق العاده سران کشورهای عربی و اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"اسماعیل هنیه" از تمامی اقشار ملت فلسطین و امت خواست که روز جمعه به صورت دسته جمعی به پا خیزند و با تمام قدرت با جنایت رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی مقابله کنند.
 
وی اقشار  مختلف امت عربی و اسلامی را به تحرک فوری و مؤثر در حمایت از مسجد الاقصی وعده گاه اسراء پیامبر گرامی اسلام و قبله گاه نخست مسلمانان که در معرض خطر واقعی است، فراخواند.
 
هنیه همچنین از سران و مقامات کشورهای عربی و اسلامی خواست به مسؤولیت های خود عمل کرده و اجلاس فوق العاده ای برای مقابله با تروریسم صهیونیستی و تجاوزات علیه مسجد الاقصی برگزار کرده و تحرکی فوری انجام دهند.
 
گفتنی است که پس از حادثه تیراندازی سه جوان فلسطینی اهل شهر بیت لحم در داخل مسجد الاقصی در روز جمعه گذشته که منجر به هلاکت دو نظامی صهیونیستی و زخمی شدن یک نفر دیگر و نیز شهادت سه مجری عملیات شد، اوضاع در قدس و مسجد الاقصی متشنج شده است.

رژیم صهیونیستی پس از عملیات مذکور تصمیم به بستن کامل مسجد الاقصی به روی نمازگزاران مسلمان به مدت دو روز کامل گرفت و پس از آن اقدام به نصب گیت های الکترونیکی در دروازه های مسجد الاقصی کرد که این مسأله با اعتراض اهالی قدس مواجه شد و آنها با عبور از این گیت ها مخالفت می کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchkmnix23nqwd.tft2.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی