>> رویارویی فلسطینیان با شهرک نشینان صهیونیست هشدار کمپین بین المللی لغو محاصره نوارغزه به رژیم صهیونیستی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 195744

رویارویی فلسطینیان با شهرک نشینان صهیونیست/ هشدار کمپین بین المللی لغو محاصره نوارغزه به رژیم صهیونیستی

نیروهای صهیونیستی امروز دوشنبه 6 زن فلسطینی ساکن بیت المقدس را هنگام خروج از دروازه های مسجد الاقصی بازداشت کردند.
رویارویی فلسطینیان با شهرک نشینان صهیونیست/ هشدار کمپین بین المللی لغو محاصره نوارغزه به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، ، این زنان درپی رویارویی با شهرک نشینان صهیونیست به هنگام تعرض به مسجد الاقصی بازداشت و به مرکز بازجویی القشله در نزدیکی باب الخلیل منتقل شدند.
 
چندین گروه از شهرک نشینان اسرائیلی از نخستین ساعات بامداد امروز دوشنبه چندین بار از باب المغاربه به مسجد الاقصی تعرض کردند و در محوطه و صحن های آن پرسه زدند. 
 
نمازگزاران فلسطینی حاضر در مسجدالاقصی در واکنش به این تعرض شعارهای الله اکبر سر دادند و شهرک نشینان صهیونیست را تحت تعقیب قرار دادند.
  
خبر ديگر اين كه کمپین بین المللی لغو محاصره نوار غزه درباره عواقب تعرض دشمن صهیونیستی به ناوگان آزادی 3 و شرکت کنندگان در آن هشدار داد.
 این کمپین ضمن دعوت به حمایت از شرکت کنندگان در این ناوگان، تاکید کرد: هر کس به این ناوگان تعدی کند در دادگاه های بین المللی محاکمه می شود.
رامی عبده رئیس دیده بان اروپایی مدیترانه ای حقوق بشر گفت: هدف از ارسال این ناوگان پایان دادن به رنج و محنت  فلسطینیان ساکن باریکه غزه و تلاش برای لغو محاصره دریایی این منطقه جنگ زده و جلب توجه جهانیان به وضعیت رقت بار محاصره شدگان در آن است.
 
وی ضمن درخواست لغو هرچه سریعتر محاصره غزه، یادآور شد: ایجاد یک گذرگاه آبی از بندر غزه به جهان خارج کارآمدترین گزینه برای شکستن محاصره غزه است. 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdchkmnzk23nwqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی